Ricky Taylor dostal jako odměnu za své výkony na scéně sportovních vozů možnost otestoval monopost IndyCar úřadujícího šampiona Simona Pagenauda.
Ricky Taylor má na kontě šest vítězství v šampionátu IMSA SportsCar Championship s prototypem Chevrolet. Sedmou výhru přidal před necelým měsícem v Daytoně s prototypem Cadillac a jako odměnu za výkony pro amerického výrobce General Motors se mu dostalo příležitosti otestovat monopost IndyCar s motorem Chevrolet.
Thank you for sharing your baby today @simonpagenaud! I had an absolute blast driving toda… https://t.co/tP9v5PY8ur pic.twitter.com/aevb9Gzaq0
— Ricky Taylor (@RickyTaylor_10) 23. února 2017
Zatímco Taylorův bratr Jordan a další týmy testují v Sebringu na březnovou dvanáctihodinovku – druhý podnik letošní sezony IMSA, Ricky Taylor zamířil na nedaleký ovál v Homesteadu, kde v tým Penske vyzkoušel závodní speciál s otevřeným nebem nad hlavou.
Taylora proškolil úřadující šampion Simon Pagenaud a přítomni byli i Penskeho další jezdci Helio Castroneves a Juan Pablo Montoya. Taylor naposledy usedl do monopostu před sedmi lety v době svých začátků.
„Přítlak vozu je neuvěřitelný. V kombinaci s účinnými brzdami, bez kontroly trakce, bez elektronických pomůcek a bez posilovače řízení je to naprosto odlišná technika, než na kterou jsem zvyklý,“ prohlásil osmadvacetiletý Taylor.
Tým Penske patří ke špičce startovního pole IndyCar, nicméně Taylorův test byl jen odměnou. Přestože udělal na tým dojem a možná se v budoucnu naskytne možnost dalšího testu, Ricky Taylor se soustředí na scénu sportovních vozů u týmu svého otce a příležitostně v Mistrovství světa vytrvalostních závodů.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.