Ricky Taylor dostal jako odměnu za své výkony na scéně sportovních vozů možnost otestoval monopost IndyCar úřadujícího šampiona Simona Pagenauda.
Ricky Taylor má na kontě šest vítězství v šampionátu IMSA SportsCar Championship s prototypem Chevrolet. Sedmou výhru přidal před necelým měsícem v Daytoně s prototypem Cadillac a jako odměnu za výkony pro amerického výrobce General Motors se mu dostalo příležitosti otestovat monopost IndyCar s motorem Chevrolet.
Thank you for sharing your baby today @simonpagenaud! I had an absolute blast driving toda… https://t.co/tP9v5PY8ur pic.twitter.com/aevb9Gzaq0
— Ricky Taylor (@RickyTaylor_10) 23. února 2017
Zatímco Taylorův bratr Jordan a další týmy testují v Sebringu na březnovou dvanáctihodinovku – druhý podnik letošní sezony IMSA, Ricky Taylor zamířil na nedaleký ovál v Homesteadu, kde v tým Penske vyzkoušel závodní speciál s otevřeným nebem nad hlavou.
Taylora proškolil úřadující šampion Simon Pagenaud a přítomni byli i Penskeho další jezdci Helio Castroneves a Juan Pablo Montoya. Taylor naposledy usedl do monopostu před sedmi lety v době svých začátků.
„Přítlak vozu je neuvěřitelný. V kombinaci s účinnými brzdami, bez kontroly trakce, bez elektronických pomůcek a bez posilovače řízení je to naprosto odlišná technika, než na kterou jsem zvyklý,“ prohlásil osmadvacetiletý Taylor.
Tým Penske patří ke špičce startovního pole IndyCar, nicméně Taylorův test byl jen odměnou. Přestože udělal na tým dojem a možná se v budoucnu naskytne možnost dalšího testu, Ricky Taylor se soustředí na scénu sportovních vozů u týmu svého otce a příležitostně v Mistrovství světa vytrvalostních závodů.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.