Ricky Taylor dostal jako odměnu za své výkony na scéně sportovních vozů možnost otestoval monopost IndyCar úřadujícího šampiona Simona Pagenauda.
Ricky Taylor má na kontě šest vítězství v šampionátu IMSA SportsCar Championship s prototypem Chevrolet. Sedmou výhru přidal před necelým měsícem v Daytoně s prototypem Cadillac a jako odměnu za výkony pro amerického výrobce General Motors se mu dostalo příležitosti otestovat monopost IndyCar s motorem Chevrolet.
Thank you for sharing your baby today @simonpagenaud! I had an absolute blast driving toda… https://t.co/tP9v5PY8ur pic.twitter.com/aevb9Gzaq0
— Ricky Taylor (@RickyTaylor_10) 23. února 2017
Zatímco Taylorův bratr Jordan a další týmy testují v Sebringu na březnovou dvanáctihodinovku – druhý podnik letošní sezony IMSA, Ricky Taylor zamířil na nedaleký ovál v Homesteadu, kde v tým Penske vyzkoušel závodní speciál s otevřeným nebem nad hlavou.
Taylora proškolil úřadující šampion Simon Pagenaud a přítomni byli i Penskeho další jezdci Helio Castroneves a Juan Pablo Montoya. Taylor naposledy usedl do monopostu před sedmi lety v době svých začátků.
„Přítlak vozu je neuvěřitelný. V kombinaci s účinnými brzdami, bez kontroly trakce, bez elektronických pomůcek a bez posilovače řízení je to naprosto odlišná technika, než na kterou jsem zvyklý,“ prohlásil osmadvacetiletý Taylor.
Tým Penske patří ke špičce startovního pole IndyCar, nicméně Taylorův test byl jen odměnou. Přestože udělal na tým dojem a možná se v budoucnu naskytne možnost dalšího testu, Ricky Taylor se soustředí na scénu sportovních vozů u týmu svého otce a příležitostně v Mistrovství světa vytrvalostních závodů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?