Gianmaria Bruni se v posledních letech pravidelně účastnil World Endurance Championship, kde jakožto pravý Ital krotil vzpínající se koně z Maranella. Ale nikdy neříkej nikdy…
35 letý Bruni byl součástí týmu AF Corse ve vytrvalostním mistrovství světa od roku 2012 a hned v premiérovém ročníku vystoupal ve třídě GTE Pro na příčku nejvyšší. Tento svůj mistrovský triumf potom zopakoval ještě v roce 2014. Nyní se Gianmaria Bruni ze svého dlouholetého italského angažmá dokázal vymanit a stojí na začátku nové výzvy, která se jmenuje Porsche.
Od ročníku 2017 se Porsche prostřednictvím vlastního továrního týmu vrací do World Endurance Championship se zcela novou zbraní v podobě modelu 911 RSR.
Přesun zkušeného italského matadora Gianmaria Bruniho od Ferrari k Porsche se samozřejmě neobešel bez ujednání, která italskému týmu kromě tučného odchodného zaručují také dobu hájení, po kterou nebude moci Gianmaria Bruni otevřeně bojovat proti svým bývalým chlebodárcům.
Porsche bude moci využívat služby italského závodníka výhradně mimo WEC 2017. Gianmaria Bruni bude v roce 2017 jezdit za Porsche v americké sérii IMSA a samozřejmě se bude podílet na dalším vývoji modelu 911 RSR. Díky tomu, že se Gianmaria Bruni nebude moci zapojit do bojů v GTE Pro v letošní sezóně, je jasné, že se k současnému triu továrního Porsche GT Teamu připojí jeden z dvojice Romain Dumas, Sven Müller.
Tovární tým Ferrari AF Corse nyní usilovně hledá náhradu, která se posadí k Jamesovi Caladovi do vozu Ferrari 488 GTE #51. Velkou šanci na tuto sedačku mají Nyck de Vries, který vzešel z líhně McLarenu nebo Miguel Molina, který má za sebou zkušenosti s vozy Audi z DTM. Této dvojici ještě znepříjemňují život Alessandro Pier Guidi a Alex Riberas. Jméno nového Caladova parťáka Ferrari oznámí v několika následujících týdnech.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.