Alex Lynn nahradí do závodnického důchodu odcházejícího Maxe Angelelliho. Britský pilot se stane vytrvalostní posilou týmu Wayne Taylor Racing v americké sérii IMSA SportsCar Championship.
Třiadvacetiletý Lynn se připojí k bratrské posádce, kterou tvoří Ricky a Jordan Taylorovi. Tato dvojice hájí barvy týmu svého otce Wayna, jenž nasazuje nový prototyp Cadillac DPi-V.R v kompletní sezoně IMSA SportsCar Championship.
V rámci šampionátu je vypsán vytrvalostní pohár, zahrnující uplynulou čtyřiadvacetihodinovku v Daytoně, 12h v Sebringu, šestihodinovku ve Watkins Glen a finále Petit Le Mans.
V Daytoně se u Wayne Taylor Racing představili vedle Rickyho a Jordana i Jeff Gordon a veterán Max Angelelli, který se po letech v motorsportu rozhodl ukončit kariéru. Itala pak v Sebringu a Petit Le Mans nahradí Alex Lynn.
Alex Lynn má za sebou řadu úspěchů. V roce 2014 vyhrál sérii GP3 a po přestoupení GP2 dosáhl na pět vítězství a řadu pole-position. Zastával i funkci testovacího pilota týmů Lotus a Williams. Loni odjel poslední tři závody FIA WEC za tým Manor v kategorii LMP2 a s podobnou technikou bude závodit i letos v IMSA. Kromě prototypů čeká na Lynna i formule E za tým DS Virgin Racing a 24h na Nürburgringu za tým BMW.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?