Alex Lynn nahradí do závodnického důchodu odcházejícího Maxe Angelelliho. Britský pilot se stane vytrvalostní posilou týmu Wayne Taylor Racing v americké sérii IMSA SportsCar Championship.
Třiadvacetiletý Lynn se připojí k bratrské posádce, kterou tvoří Ricky a Jordan Taylorovi. Tato dvojice hájí barvy týmu svého otce Wayna, jenž nasazuje nový prototyp Cadillac DPi-V.R v kompletní sezoně IMSA SportsCar Championship.
V rámci šampionátu je vypsán vytrvalostní pohár, zahrnující uplynulou čtyřiadvacetihodinovku v Daytoně, 12h v Sebringu, šestihodinovku ve Watkins Glen a finále Petit Le Mans.
V Daytoně se u Wayne Taylor Racing představili vedle Rickyho a Jordana i Jeff Gordon a veterán Max Angelelli, který se po letech v motorsportu rozhodl ukončit kariéru. Itala pak v Sebringu a Petit Le Mans nahradí Alex Lynn.
Alex Lynn má za sebou řadu úspěchů. V roce 2014 vyhrál sérii GP3 a po přestoupení GP2 dosáhl na pět vítězství a řadu pole-position. Zastával i funkci testovacího pilota týmů Lotus a Williams. Loni odjel poslední tři závody FIA WEC za tým Manor v kategorii LMP2 a s podobnou technikou bude závodit i letos v IMSA. Kromě prototypů čeká na Lynna i formule E za tým DS Virgin Racing a 24h na Nürburgringu za tým BMW.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.