Čtvrtým podnikem FIA GT1 World Championship bude ve dnech 8. až 10. června 2012 závod na slovenském okruhu Slovakia Ring. Tomáš Enge a světový šampionát GT1 zde budou debutovat.
Tomáše Engeho a jeho týmového kolegu Alberta von Thurn und Taxise čeká čtvrtý podnik FIA GT1 World na Slovensku. Pro českého jezdce se bude jednat o téměř domácí závod poté, co byl po roce 2010 závod na Masarykově okruhu zrušen. Pro české fanoušky tak přichází po roce jedinečná příležitost, jak libereckého závodníka v bojích o nejvyšší příčky osobně podpořit. "V loňském roce jsem na Slovakia Ringu odjel několik kol, když jsem zde vozil hosty. Okruh tedy znám a musím říci, že se mi moc líbí. Je to nový okruh, ale naštěstí to není stavěné dle standartu poslední doby, jako třeba Bahrain nebo Abu Dhabi. Tento okruh je oproti jiným záživný," uvedl k premiérovému startu na Slovakia Ringu Tomáš Enge. "Budu samozřejmě velmi rád, když na Slovensko dorazí co nejvíce fanoušků. Je to skoro můj domácí závod. Čeští fanoušci mají zase možnost vidět tyto závody blízko českých hranic. Doufám, že se nám je podaří potěšit dobrým výsledkem. Alespoň pódiem," dodal liberecký závodník. Závodní víkend na Slovakia Ringu začne v pátek dvěmi volnými tréninky. V sobotním programu je kvalifikace od 9:15 hod a kvalifikační závod od 13:45 hod. Nedělní hlavní závod je naplánovaná na 14:45 hod. Závody šampionátu FIA GT1 World Championship můžete sledovat v přímém přenosu na obrazovkách televizní stanice SPORT 5. V sobotu 9. června od 13:30 hod kvalifikační závod a v neděli 10. června hlavní závod od 14:00 hod. www.tomas-enge.cz <http://www.tomas-enge.cz/> www.facebook.com/TomasEnge www.twitter.com/astonmartin007
zdroj: bpa.cz; Milan Bydžovský
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.