Čtvrtým podnikem FIA GT1 World Championship bude ve dnech 8. až 10. června 2012 závod na slovenském okruhu Slovakia Ring. Tomáš Enge a světový šampionát GT1 zde budou debutovat.
Tomáše Engeho a jeho týmového kolegu Alberta von Thurn und Taxise čeká čtvrtý podnik FIA GT1 World na Slovensku. Pro českého jezdce se bude jednat o téměř domácí závod poté, co byl po roce 2010 závod na Masarykově okruhu zrušen. Pro české fanoušky tak přichází po roce jedinečná příležitost, jak libereckého závodníka v bojích o nejvyšší příčky osobně podpořit. "V loňském roce jsem na Slovakia Ringu odjel několik kol, když jsem zde vozil hosty. Okruh tedy znám a musím říci, že se mi moc líbí. Je to nový okruh, ale naštěstí to není stavěné dle standartu poslední doby, jako třeba Bahrain nebo Abu Dhabi. Tento okruh je oproti jiným záživný," uvedl k premiérovému startu na Slovakia Ringu Tomáš Enge. "Budu samozřejmě velmi rád, když na Slovensko dorazí co nejvíce fanoušků. Je to skoro můj domácí závod. Čeští fanoušci mají zase možnost vidět tyto závody blízko českých hranic. Doufám, že se nám je podaří potěšit dobrým výsledkem. Alespoň pódiem," dodal liberecký závodník. Závodní víkend na Slovakia Ringu začne v pátek dvěmi volnými tréninky. V sobotním programu je kvalifikace od 9:15 hod a kvalifikační závod od 13:45 hod. Nedělní hlavní závod je naplánovaná na 14:45 hod. Závody šampionátu FIA GT1 World Championship můžete sledovat v přímém přenosu na obrazovkách televizní stanice SPORT 5. V sobotu 9. června od 13:30 hod kvalifikační závod a v neděli 10. června hlavní závod od 14:00 hod. www.tomas-enge.cz <http://www.tomas-enge.cz/> www.facebook.com/TomasEnge www.twitter.com/astonmartin007
zdroj: bpa.cz; Milan Bydžovský
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?