ALL-INKL.COM Münnich Motorsport Mercedes team zažil protichůdný víkend v Zolderu.
2. místo v kvalifikačním závodu a 4. místo v hlavním závodu byl solidní výsledek pro dvojici Nicky Pastorelli a Thomas Jäger s vozem Mercedes SLS AMG s číslem 37. Marc Basseng a Markus Winkelhock zpomalit z vedoucí pozice v kvalifikačním závodu pouhých 6 minut před koncem, nakonec byli 6. . V neděli pak dojeli 9.
Pastorelli a Jäger jsou na 3. místě mezi jezdci, Basseng a Winkelhock 6. Německý tým je v hodnocení týmů na 2. místě za Belgian Audi Club Team WRT. "Podařilo se nám snížit náskok vedoucí Audi o 12 bodů. Tohle a ještě dobré umístění Nickyho a Thomase jsou dobrými zprávami víkendu," říká týmový manažer Basseng.
"Ale nejsme spokojeni se vším, protože bylo možné získat mnohem lepší výsledky." V kvalifikačním závodu zradil posádku vozu s číslem 38 propadlý plynový pedál. "Najedou jsme měli problémy s plynovým pedálem a museli jsme zpomalit z vedoucí pozice, byla to obrovská škoda," pokračuje Winkelhock.
V hlavním závodu byl na čele Jäger, ale Pastorelli dostal smyk a roztočil se, což je stálo vedení. "Se studenými pneumatikami na vlhké trati to nebylo lehké. Přejel jsem bílou čáru a roztočil se. Bez tohoto problému bychom mohli být 3.," říká Holanďan.
Basseng víkend shrnul slovy: "Pochopitelně, že chceme vítězit, ale hlavním cílem musí být pravidelně sbírání co možná největšího počtu bodů s oběma vozy v průběhu celé sezony."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?