ORDOS - KVALIFIKAČNÍ ZÁVOD; Ford týmu Marc VDS Racing pilotovaný posádkou Maxime Martin a Frederic Makowiecki vyhrál kvalifikační závod v Číně. Pro tuto posádku to bylo již třetí kvalifikační vítězství v letošní sezoně.
Dvojice na voze Ford vedla závod od jeho začátku až do konce. První byl ve voze Makowiecki, který svůj stint dokončil s pohodlným náskokem před Nissanem GT-R týmu JRM s Peterem Dumbreckem za volantem. Kolega Dumbrecka, Richard Westbrook, sice z náskoku vedoucího vozu s Martinem za volantem část ukrojil, ale na souboj o vítězství to nestačilo.
Jamie Campbell-Walter a David Brabham dokázali svůj Nissan GT-R týmu Sumo Power dostat z pátého místa na startu až na třetí v cíli. Dlouho to vypadalo, že druhý vůz týmu Sumo Power posádky Nicky Catsburg a Enrique Bernoldi získá čtvrté místo, jenže těsně před koncem na Catsburga zaútočil Stef Dusseldorp na voze Aston Martin týmu Hexis a 4. příčku získal.
Posádka Stef Dusseldorp a Clivio Piccione soupeře předjela až v předposledním kole. Ze třetího místa do závodu startovalo Lamborghini týmu All-Inkl. Marc Basseng ale ztratil během svého stintu sedm pozic a jeho kolega, Markus Winkelhock, se poté dostával zpět na čelní příčky. V závěru závodu měl co dělat, aby udržel druhé Lamborghini týmu All-Inkl a dva Aston Martiny (jeden týmu Young Driver a druhý Hexisu) za sebou.
Pořád ale ještě duo Basseng/Winkelhock dopadlo lépe než jejich konkurenti v boji o titul Lucas Luhr a Michael Krumm. Jejich Nissan GT-R týmu JRM totiž ztratil hodně času v boxech a závod dokončil až na 12. místě.
Výsledky naleznete zde.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?