Hezemans: Potřebujeme najít závodní rychlost

Hezemans, Mike
Hezemans, Mike, foto: DPPI / FIA GT
iM2 27. června 2011 07:53
Sdílej:

Mike Hezemans míří k dalšímu závodu šampionátu FIA GT1 do španělské Navarry pozitivně naladěn po závodě ve Velké Británii na okruhu Silverston. Mike věří, že nejvyšší stupínek na stupních vítězů, který jim zatím letos uniká, je možný dosáhnout.

Už od březnového závodu v Abu Dhabi byl Mike Hezemans a jeho kolega Nicky Catsburg se svouji Exim Bank Team China Corvette mezi jezdci, kteří pravidelně bodovali. První pódium letošní sezony přišlo v kvalifikačním závodu na Zolderu. Od víkendu na Siverstone jezdí s novým týmovým kolegou, Andreasem Zuberem. Nové dvojici se podařilo dosáhnout na pole position a v závodech získali dvě třetí místa. Celkově je Hezemans v hodnocení jezdců sedmý, pouze 24 bodů od lídra šampionátu. "Výkony v letošní sezoně se neustále zlepšují. Naposledy jsme měli velmi dobrý víkend ve Velké Británii, když jsme zajeli pole position a v závodech získali dvě třetí místa. Myslím, že nám ale k vítězství v závodě chybí rychlost právě při závodech. Na tom musíme ještě do konce sezony zapracovat," prozrazuje Mike. Další závod FIA GT1 bude pro Holanďana krokem do neznáma. Jezdec Corvette ale myslí, že technická trať bude pro vůz Corvette velkou výzvou, i když mu asi moc sedět nebude: "Ještě jsem na okruhu v Navařře nezávodil, takže nemám moc, co bych o okruhu řekl. Budeme muset počkat až na závodní víkend, abychom mohli říct, jak na tom jsme. Pokud si dobře pamatuji z loňského roku, tak tato trať vozu Corvette moc neseděla. Uvidíme, jak tomu bude letos." "Doufám, že se nám podaří prosadit do TOP5, ale bude to těžké. Nesmíme zapomínat na to, že ve voze povezeme zátěž za předchozí úspěchy."
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.