V kvalifikačním závodu vítězí Maserati

Bartels/Bertolini
Bartels/Bertolini, foto: AutoRoad.CZ / HaJ
iM2 3. července 2010 22:24
Sdílej:

KVALIFIKAČNÍ ZÁVOD; Dnes se ve Francii jel kvalifikační závod, který rozhodl o postavení na startu zítřejšího hlavního závodu. Po skvělé bitvě přímo na dráze se z vítězství raduje dvojice Bertolini / Bartels ze stáje Vitaphone.

Bartels, startující z pole position, hned po startu ztratil své vedení. Start totiž nadmíru vyšel posádce černého Lamborghini Murcielago 670 R-S týmu Reiter, která šla do vedení. Kox s Haasenem tam vydrželi po dobu přibližně 17 minut. Celých těch 17 minut se totiž před skvěle jedoucího Haasena snažil dostat Bartels zpět do čela, až se mu to povedlo. Nutno podotknout, že jezdci Laborghini odešly zadní pneumatiky. Ještě před zastávkami se Kox s Haasenem propadli ještě o jedno místo, když je předjela Corvette Z06 týmu Mad-Croc, jenže díky svělé práci svých mechaniků se Murcielago vrátilo zpět před Hezemanse a Maassena. Ti těsně před koncem podlehli Nissanu GT-R stáje Sumo Power posádky Hughes / Campbell-Walter. Vítězové ze Silverstone (Hughes / Campbell-Walter) předváděli skvělou stíhací jízdu po  nepovedeném startu. Na skvělé 10. místo se prokousala posádka Enge / Turner, když jejich Aston Martin vyrážel do závodu až ze 17. místa. V závěrečných minutách závodu zvedal diváky ze sedadel souboj mezi Romainem Grosjeanem na Fordu GT a Altfridem Hegerem na Maserati MC12, ze kterého vyšel úspěšně bývalý pilot F1. Výsledky kvalifikačního závodu zde.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?