KVALIFIKACE; I v kvalifikaci na okruhu Paul Richard pokračoval souboj vozů Maserati MC12 týmu Vitaphone a Lamborghini Murcielago z týmu Reiter. Tentokrát byli úspěšnější Bertolini a Bartels startující na Maserati MC12. Druhý čas zaznamenali Kox s Haasenem na Lamborghini.
Stabilně rychlé Nissany GT-R stáje Sumo Power opět nezklamaly, když v kvalifikaci obsadily 3. (Krumm / Dumbreck) a 5. (Hughes / Campbell-Walter) pozici. Mezi ně se dokázal dostat stroj stáje Mad-Croc, Corvette Z06 posádky Hezemans / Maassen.
Do nejlepší sedmičky dokázaly proklouznout i obě auta stáje All-Inkl.com (Lamborghini Murcielaga 670 R-S). Šestou příčku obsadili se startovním číslem 37 startující Bouchut / Basseng. Záda svým kolegům kryli Schwager a Pastorelli, kteří mají startovní číslo 38. Velmi sympatický výkon v kvalifikaci podal druhý Aston Martin stáje Young Drivers posádky Mücke / Nygaar, kteří byli 8. Enge odstartuje do kvalifikačního závodu z příčky 17.
Výsledky naleznete zde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?