KVALIFIKACE; I v kvalifikaci na okruhu Paul Richard pokračoval souboj vozů Maserati MC12 týmu Vitaphone a Lamborghini Murcielago z týmu Reiter. Tentokrát byli úspěšnější Bertolini a Bartels startující na Maserati MC12. Druhý čas zaznamenali Kox s Haasenem na Lamborghini.
Stabilně rychlé Nissany GT-R stáje Sumo Power opět nezklamaly, když v kvalifikaci obsadily 3. (Krumm / Dumbreck) a 5. (Hughes / Campbell-Walter) pozici. Mezi ně se dokázal dostat stroj stáje Mad-Croc, Corvette Z06 posádky Hezemans / Maassen.
Do nejlepší sedmičky dokázaly proklouznout i obě auta stáje All-Inkl.com (Lamborghini Murcielaga 670 R-S). Šestou příčku obsadili se startovním číslem 37 startující Bouchut / Basseng. Záda svým kolegům kryli Schwager a Pastorelli, kteří mají startovní číslo 38. Velmi sympatický výkon v kvalifikaci podal druhý Aston Martin stáje Young Drivers posádky Mücke / Nygaar, kteří byli 8. Enge odstartuje do kvalifikačního závodu z příčky 17.
Výsledky naleznete zde.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?