KVALIFIKACE; I v kvalifikaci na okruhu Paul Richard pokračoval souboj vozů Maserati MC12 týmu Vitaphone a Lamborghini Murcielago z týmu Reiter. Tentokrát byli úspěšnější Bertolini a Bartels startující na Maserati MC12. Druhý čas zaznamenali Kox s Haasenem na Lamborghini.
Stabilně rychlé Nissany GT-R stáje Sumo Power opět nezklamaly, když v kvalifikaci obsadily 3. (Krumm / Dumbreck) a 5. (Hughes / Campbell-Walter) pozici. Mezi ně se dokázal dostat stroj stáje Mad-Croc, Corvette Z06 posádky Hezemans / Maassen.
Do nejlepší sedmičky dokázaly proklouznout i obě auta stáje All-Inkl.com (Lamborghini Murcielaga 670 R-S). Šestou příčku obsadili se startovním číslem 37 startující Bouchut / Basseng. Záda svým kolegům kryli Schwager a Pastorelli, kteří mají startovní číslo 38. Velmi sympatický výkon v kvalifikaci podal druhý Aston Martin stáje Young Drivers posádky Mücke / Nygaar, kteří byli 8. Enge odstartuje do kvalifikačního závodu z příčky 17.
Výsledky naleznete zde.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?