Druhý závod seriálu FIA GT Championship se automobilovému týmu K plus K motorsport nevyvedl. Oba vozy pronásledovaly technické problémy.
Přestože Karl Wendlinger vyhrál jak pre-kvalifikaci, tak samotnou kvalifikaci, do závodu, který se konal na okruhu v italské Adrii, nakonec s týmovým kolegou Ryanem Sharpem kvůli technické závadě v zaváděcím kole na svém voze Saleen S7 ani nevyjel. Druhá posádka K plus K motorsport Adam Lacko – Mario Dominguez skončila vinou technických potíží ve večerním klání osmá a získala tak jeden bod do celkové klasifikace. Tým tak nenavázal na fantastické umístění ze Silverstone, kde Wendlinger se Sharpem vyhráli a Lacko s Dominguezem skončili pátí.
„Ještě během volného tréninku přestalo u vozidla Adama Lacka fungovat olejové čerpadlo a následně došlo k poškození motoru, takže jsme byli nuceni vyměnit u automobilu motor za náhradní. Neměli jsme však již čas absolvovat kvalifikaci, takže Lacko startoval z boxové uličky,“ popsal technickou závadu šéf stáje Karel Kubů a pokračoval: „Ani Karl Wendlinger neměl tentokrát štěstí. Při zaváděcím kole praskl na jeho voze unašeč na poloose kola a tato závada ho nakonec do závodu nepustila.“
Přestože Lacko startoval v Adrii z posledního místa, postupně se prokousával vzhůru celkovým pořadím. „Jenže zhruba ve dvacátém pátém kole se mu vytrhla řadicí páka z tunelu, na kterém byla umístěna. Závadu jsme museli opravit, což nás zhruba devět kol zdrželo,“ dodal Karel Kubů.
K plus K motorsport bude mít nyní více než měsíc na to, aby se připravil na další podnik seriálu FIA GT Championship, který se koná 19. až 21. června na okruhu v německém Oscherslebenu.
Tisková zpráva K plus K motorsportČtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.