NOGARO - ZÁVOD; Dvojice Xandi Negrao/Miguel Ramos získala společně první vítězství v šampionátu FIA GT. Získali tak pro tým Vitaphone další vítězství a upevnili vedoucí příčku týmu v celkovém hodnocení mezi týmy.
Po startu z páté pozice jeli většinu prvního stintu piloti týmu Vitaphone na pátém místě. Jenže při první zastávce došlo na vystřídání jezdců a Miguel Ramos začal výrazně stahovat vedoucí Corvette posádky Marcel Fässler a Jean-Denis Deletraz. Skvěle jedoucí Ramos stáhl ztrátu na vedoucího Deletraze až na 12s a došlo na další zastávky. Při nich došlo opět ke střídání jezdců obou týmu a Negrao následně zlikvidoval i oněch 12 vteřin. Přesně 20 minut před vypršením dvou hodinového limitu předjel vedoucího Fässlera. Z prvního místa startujícího Fässlera sice brzy po startu předjel Saleen týmu Larbre Competititon posádky Greg Franchi/Vincent Vosse a Corvette Z06 týmu Selleslagh posádky Christophe Bouchut/Xavier Maassen. Jenže ve druhém stintu se oba vozy propadly zpět pořadím. Na konci závodu se nechal Fässler předjet týmovým kolegou Gollinem, protože šance posádky Gollin/Hezemans na titul jsou celkem reálné. Po dnešním závodu na vedoucí duo týmu Vitaphone Michael Bartels/Andrea Bertolini, kteří dnes dojeli na šestém místě, ztrácí pouhé čtyři body. Ve třídě GT2 vyhrála posádka ve složení Brit Richard Westbrook, Australan Alex Davison, který si odbyl svůj debut pro Prospeed Porsche team. Westrbrook se v posledních kolech musel hlavně starat o Tima Mullena, který na něj dorážel. Westrbrook svoje první místo udržel a získal tak již svoje deváté vítězství. Kompletní výsledky naleznete zde
Průběžné pořadí mezi jezdci naleznete zde
Průběžné pořadí mezi týmy naleznete zde
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.