NOGARO - ZÁVOD; Dvojice Xandi Negrao/Miguel Ramos získala společně první vítězství v šampionátu FIA GT. Získali tak pro tým Vitaphone další vítězství a upevnili vedoucí příčku týmu v celkovém hodnocení mezi týmy.
Po startu z páté pozice jeli většinu prvního stintu piloti týmu Vitaphone na pátém místě. Jenže při první zastávce došlo na vystřídání jezdců a Miguel Ramos začal výrazně stahovat vedoucí Corvette posádky Marcel Fässler a Jean-Denis Deletraz. Skvěle jedoucí Ramos stáhl ztrátu na vedoucího Deletraze až na 12s a došlo na další zastávky. Při nich došlo opět ke střídání jezdců obou týmu a Negrao následně zlikvidoval i oněch 12 vteřin. Přesně 20 minut před vypršením dvou hodinového limitu předjel vedoucího Fässlera. Z prvního místa startujícího Fässlera sice brzy po startu předjel Saleen týmu Larbre Competititon posádky Greg Franchi/Vincent Vosse a Corvette Z06 týmu Selleslagh posádky Christophe Bouchut/Xavier Maassen. Jenže ve druhém stintu se oba vozy propadly zpět pořadím. Na konci závodu se nechal Fässler předjet týmovým kolegou Gollinem, protože šance posádky Gollin/Hezemans na titul jsou celkem reálné. Po dnešním závodu na vedoucí duo týmu Vitaphone Michael Bartels/Andrea Bertolini, kteří dnes dojeli na šestém místě, ztrácí pouhé čtyři body. Ve třídě GT2 vyhrála posádka ve složení Brit Richard Westbrook, Australan Alex Davison, který si odbyl svůj debut pro Prospeed Porsche team. Westrbrook se v posledních kolech musel hlavně starat o Tima Mullena, který na něj dorážel. Westrbrook svoje první místo udržel a získal tak již svoje deváté vítězství. Kompletní výsledky naleznete zde
Průběžné pořadí mezi jezdci naleznete zde
Průběžné pořadí mezi týmy naleznete zde
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.