Těsnou kvalifikaci nakonec pro sebe rozhodl rakouský tým Jetalliance, který obsadil první řadu na startovním roštu pro čtvrtý závod sezóny na Oscherslebenu.
Wendlinger získal svoji sedmou pole position v kariéře s časem 1:23 748s. "Byl to až doposud velmi hezký víkend, neboť jsme byli konkurenceschopní i ve dvou volných trénincích. Auto se ovládá velmi dobře, měl jsem velmi dobré kolo a jsem velmi šťastný, že jsem na pole position. Myslím, že máme velmi dobré auto pro zítřejší závod, jsem velmi šťastný."
Aston Martin s číslem 33 se postaví na první místo před týmové kolegy, když Alex Müller zajistil vozu 36 druhém místo. Třetí se na start dvouhodinového závodu postaví Christophe Bouchut na voze Corvette C6R týmu SRT. V kvalifikaci výrazně oslnil argentinský tým startující s obstarožním vozem Ferrari 550 Maranello. Jejich jezdec José Maria Lopez získal pro ACA Argentina čtvrtou pozici na roštu. Hned za ním je první z vozů Vitaphone, sice Maserati MC12 posádky Bartels/Bertlini. O tom jak byla kvalifikace těsná svědčí i to, že prvních sedm aut se vměstnalo do 1s. Zároveň se také v první pětici umístily vozy čtyř značek. Ve třídě GT2 získal druhou pole position v řadě Gianmaria Bruni pro tým AF Corse. Obdivuhodné na tom je, že jezdec dokázal zajet nejrychlejší čas i přesto, že ve voze má nejvyšší povolenou zátěž, a sice 50kg. Bude startovat před Christianem Montanarim, třetí bude Tim Mullen, který závodí pro tým CR Scuderia. Výsledky naleznete zde.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?