Příležitostný testovací pilot stáje Scuderia Ferrari a bývalý pilot formule 1 Marc Gene nezvládl svůj turbodieselový Peugeot v přípravném testu na dvacetičtyřhodinový závod ve francouzském Le Mans. Vůz je na odpis, jezdce převezli do nemocnice.
Během včerejších testů ztratil 34letý Španěl kontrolu nad jedním z favoritů legendárního závodu a po vylétnutí z dráhy narazil zádí vytrvalostního speciálu tvrdě do bariéry.
Závodní automobil byl zcela zničen, Gene byl převezen na lékařské středisko okruhu a následně na pozorování a podrobné testy do místní nemocnice, kde strávil noc.
Podle dostupných zpráv vyvázl z hrozivé havárie bez vážných zranění, utrpěl pouze zlomeninu prstu na noze a pohmoždění kotníku.
Pro závod na konci června by měl být v pořádku a vedení Peugeot Sport s jeho startem počítá.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?