Tým odtajnil svoje plány pro sezónu 2008. Jeho prioritou bude stejně jako vloni účast ve FIA GT ve třídě GT1. Letos už ovšem, podobně jako třeba Vitaphone, Jetallince a další přední týmy, se dvěma vozy.
Tým zůstává věrný Corvette C6R. Americké Corvette budou pilotovat dvě posádky ve složení Marcel Fässler/Jean Denis Deletraz a Mike Hezemans/ Fabrizio Gollin.
Šasi 001, která loni závodila ve FIA GT bude v nadcházející sezóně patřit švýcarské dvojici Marcel Fässler a Jean Denis Deletraz.
Druhý vůz týmu má číslo 005 a loni startoval v ALMS. Kokpit budou sdílet zkušený Mike Hezemans a Fabrizio Gollin, mistr FIA GT z roku 2004.
Všichni čtyři jezdci vyhráli loni vytrvalostní závod Total 24 Hours of Spa s Corvette C6R.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?