Švýcarský tým Kessel Racing oznámil svoje plány pro sezónu 2008. Program zahrnuje starty v kategorii GT2 s Ferrari F430 GT2 specifikace roku 2008.
Jedním z jezdců bude mladý švýcarský šampión kategorie GT3 Henri Moser, který vyhrál v roce 2007 titul právě s týmem Kessel Racing. Týmovým kolegou mu byl Gilles Vannelet. Ovšem to bylo v kategorii GT3 Evropského šampionátu.
„Jsme potěšeni tím, že nás bude Henri reprezentovat v následující sezóně,“ dodává tiskový mluvčí týmu.
Kessel Racing také věří, že obhájí titul i ve třídě GT3 Evropského šampionátu, kde bude nasazovat tři vozy Ferrari F430 GT3. Jezdci těchto speciálů budou oznámeni později.
Tým se bude v letošní sezóně účastnit i Ferrari Challenge Europa, Italských GT a ADAC GT Masters.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?