Vánoce pro tento tým začali trošku dříve a sice včera, když jim bylo doručeno vůbec první nové Ferrari 430 GT2 specifikace 2008.
Tým odcestoval do Fiorana, kde Andrew Kirkaldy provedl shakedown italského vozu. „V autě jsme se cítil neuvěřitelně dobře. Vzhledem k počasí (zataženo a zima) byla jízda působivá a bezchybná. Nové auto je jasným krokem dopředu. Jsem optimistický v našich vyhlídkách na nadcházející sezónu. Tým je velice potěšen, že se podařilo dodat první kousek ještě před Vánocemi, abychom mohli vůz před nadcházející sezónou co nejvíce poznat.“
Po shakedownu bylo auto opatrně uloženo do kamionu a odvezeno do Anglie, kde bude poprvé představeno v týmových barvách při dnech Autosport International v lednu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?