Týmy, které se umístily na předních místech tabulky FIA GT si automaticky zajistily účast na 24 hodin Le Mans 2008.
The Automobile Club de l'Ouest oznámil jména týmů, které získaly účast na 24 hodin v Le Mans na základě jejich umístění v šampionátech. To je opravňuje postavit se na start tohoto legendárního vytrvalostního závodu i v příštím roce.
Týmy, které se letos umístily na prvních dvou místech jak ve FIA GT1 tak i ve FIA GT2, si automaticky zajistily vstupenky. Jmenovitě se jedná o Vitaphone Racing Team a Scuderia Playteam Sarafree z GT1, AF Corse Motorola a BMS Scuderia Italia z GT2.
Tyto týmy mohou využít testování v roce 2008, které se pojí s Le Mans. Čas, který budou moci strávit na trati bude shodný s ostatními týmy, které jsou v daných kategoriích přihlášeny.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?