Carsport Holland, jehož jezdci bojují v šampionátu FIA GT ve třídě GT1 v poháru jezdců, oznámil společně s partnerem Phoenix Racing, že v posledním závodě v Zolderu nastoupí i s druhým vozem a posádkou Fässler/Gollin.
Vůz, se kterým pojedou, bude Aston Martin, který loni vyhrál poslední závod šampionátu FIA GT. Tehdy ho však pilotovala posádka Deletraz/Piccini. „Chceme mít stejnou šanci jako ostatní týmy, které bojují na čele šampionátu. Všechny mají k dispozici dva vozyk,“ říká Dirk Theimann.
Nově vzniklá dvojice Fässler/Gollin se tedy připojí k týmu, který je tvořen stálou posádkou Hezemans/Deletraz pilotující americký speciál Corvette C6-R a letos se jim podařilo zvítězit ve vrcholném závodě šampionátu Total 24 Hours of Spa. Tým je technicky podporován Phoenix Racing, který ještě loni nasazoval právě Aston Martin.
Hezemans s Deletrazem v současné době okupují druhou příčku se ztrátou 5 bodů za vedoucím Thomasem Biaggim. Ale o tuto skvělou příčku se musí dělit s dalšími dvěma posádkami, Piccini/Bertolini, kteří pilotují Maserati MC 12 týmu Scuderia Playteam Sarafree a Montanari/Ramos, kteří pilotují druhé Maserati týmu Vitaphone.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?