NOGARO - WARM-UP; Včera sice propadli, ale dnes ráno jako když je polije živou vodou. Ve třiceti minutovém tréninku, kde si jezdci “osahávají“ trať, vyhrál vůz, který včera zajel až 10. čas. Dále se oproti včerejšku výrazně zlepšila i obě Ferrari 550 Maranello.
Ve warm-up ustanovila nejrychlejší čas Corvette s číslem 5 a posádkou Deletraz a Hezemans. Jedná se novější typ tohoto speciálu. Jejich čas měl hodnotu 1:25.879. Druhé bylo Vitaphone Maserati MC12 s Biagim a Bartelsem za volantem. Tato posádka si včera vybojovala nejlepší výchozí pozici pro dnešní závod.
Třetí bylo All-Inkl Lamborghini se startovním číslem 7. Stejně jako v brněnském závodě, kdy jim upadlo kolo, zůstali na trati stát i v průběhu dnešního tréninku.
Ve třídě GT2 vyhrálo warm-up Ferrari AF Corse Motorola s časem 1:29.738, druhé bylo Porsche BMS.
Výsledky warm-up
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?