NOGARO - WARM-UP; Včera sice propadli, ale dnes ráno jako když je polije živou vodou. Ve třiceti minutovém tréninku, kde si jezdci “osahávají“ trať, vyhrál vůz, který včera zajel až 10. čas. Dále se oproti včerejšku výrazně zlepšila i obě Ferrari 550 Maranello.
Ve warm-up ustanovila nejrychlejší čas Corvette s číslem 5 a posádkou Deletraz a Hezemans. Jedná se novější typ tohoto speciálu. Jejich čas měl hodnotu 1:25.879. Druhé bylo Vitaphone Maserati MC12 s Biagim a Bartelsem za volantem. Tato posádka si včera vybojovala nejlepší výchozí pozici pro dnešní závod.
Třetí bylo All-Inkl Lamborghini se startovním číslem 7. Stejně jako v brněnském závodě, kdy jim upadlo kolo, zůstali na trati stát i v průběhu dnešního tréninku.
Ve třídě GT2 vyhrálo warm-up Ferrari AF Corse Motorola s časem 1:29.738, druhé bylo Porsche BMS.
Výsledky warm-up
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.