Vytrvalostní vozy GT a na tisícinu stejný čas

Bartels/Biagi
Bartels/Biagi, foto: DPPI / FIA GT
iM2 29. září 2007 22:32
Sdílej:

NOGARO – KVALIFIKACE; Thomas Biagi z týmu Vitaphone s vozem Maserati MC12 byl v kvalifikaci na předposlední závod letošní sezóny na jihofrancouzském 3,636 km dlouhém okruhu Nogaro nejrychlejší.

Biagi si tak zajistil letos již druhé postavení na čele. Šampion z roku 2003 vede letošní pořadí s Bertolinim a Piccinim. Zajel čas 1:23.763, úplně stejný jako Robert Lechner v Jetalliance Aston Martin DBR9 se startovním číslem 36. Biagi ovšem zajel svůj čas první, tím pádem bude na první pozici právě on.

Třetí byl Karl Wendlinger s Jetalliance Aston Martinem DBR9 se startovním číslem 33 o 0.029 s! Dále následují Christian Montanami (Vitaphone Maserati MC12), na pátém místě se celkem překvapivě umístil Aston Martin DBR9 týmu BMS Racing se startovním číslem 23. Tento speciál je pilotován zkušenou posádkou Babini / Davies, které se ovšem letos moc nedaří.

Za nimi se umístily oba speciály týmu Scuderia Playteam Sarafree, který letos nasazuje vozy Maserati MC12. Až na osmém místě bude zítra startovat první americký Corvette. Jeho posádku tvoří Kumpen / Longin, kteří se letos účastní šampionátu se starším typem Corvette C5R. A až na deváté místo se postaví první Lamborghini Murcielago s posádkou Bouchut / Mücke.

Ve třídě GT2 vyhráli sobotní souboj s časem Bruni s Ortellim a jejich Ferrari F430. Dále se umístili Müller a Vilander, oba AF Corse Motorola. Tento tým, dá se říci, letos vyhrává úplně vše a podle našich zákulisních informací je to právě díky pneumatikám. Třetí byla posádka Aguas / Peter s dalším Ferrari. Na čtvrtém místě je první Porsche v rukou posádky Collard / Malucelli.

Pořadí

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.