Bylo jejich vítězství jen náhodné nebo si věří i před dalším závodem? Posádka žluté Corvetty by chtěla zopakovat svůj úspěch. Podrobnosti před dalším závodem popisuje zkušený Jean-Denis Deletraz.
Jean-Denis Deletraz a Mike Hezemans získali v minulém závodě cenný triumf. Bylo tomu v podniku 24 hodin ve Spa, kdy se za volantem holandské Corvette C6 střídali se stálými jezdci také Marcel Fässler a Fabrizio Gollin. Poté, co v Belgii posbírala stálá posádka maximum bodů, přiblížila se v celkovém hodnocení FIA GT vozů jejich největšímu rivalovi z týmu Vitaphone. V současné době ztrácí na Thomase Biagiho 9 bodů.
„Adria je malý okruh, kde pomalejší jezdci mohou být problém,“ říká Jean-Denis Deletraz. „Proto je strategie velmi důležitá, potřebujete auto s dobrým motorem, takovým jako má zřejmě například Maserati s jejich zadním pohonem. Na druhou stranu si myslím, že favority je Jetalliance. Jejich Aston je velice silný a během sezony jsou na něj dodávány neustále nové komponenty a nemá váhový handicap. Budu na to tlačit. Bude to opravdu velice těžké. Našim hlavním cílem bude dojet před Vitaphone Maserati a snížit bodový rozdíl. Budeme ale mít váhový handicap.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?