Bylo jejich vítězství jen náhodné nebo si věří i před dalším závodem? Posádka žluté Corvetty by chtěla zopakovat svůj úspěch. Podrobnosti před dalším závodem popisuje zkušený Jean-Denis Deletraz.
Jean-Denis Deletraz a Mike Hezemans získali v minulém závodě cenný triumf. Bylo tomu v podniku 24 hodin ve Spa, kdy se za volantem holandské Corvette C6 střídali se stálými jezdci také Marcel Fässler a Fabrizio Gollin. Poté, co v Belgii posbírala stálá posádka maximum bodů, přiblížila se v celkovém hodnocení FIA GT vozů jejich největšímu rivalovi z týmu Vitaphone. V současné době ztrácí na Thomase Biagiho 9 bodů.
„Adria je malý okruh, kde pomalejší jezdci mohou být problém,“ říká Jean-Denis Deletraz. „Proto je strategie velmi důležitá, potřebujete auto s dobrým motorem, takovým jako má zřejmě například Maserati s jejich zadním pohonem. Na druhou stranu si myslím, že favority je Jetalliance. Jejich Aston je velice silný a během sezony jsou na něj dodávány neustále nové komponenty a nemá váhový handicap. Budu na to tlačit. Bude to opravdu velice těžké. Našim hlavním cílem bude dojet před Vitaphone Maserati a snížit bodový rozdíl. Budeme ale mít váhový handicap.“
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?