Bylo jejich vítězství jen náhodné nebo si věří i před dalším závodem? Posádka žluté Corvetty by chtěla zopakovat svůj úspěch. Podrobnosti před dalším závodem popisuje zkušený Jean-Denis Deletraz.
Jean-Denis Deletraz a Mike Hezemans získali v minulém závodě cenný triumf. Bylo tomu v podniku 24 hodin ve Spa, kdy se za volantem holandské Corvette C6 střídali se stálými jezdci také Marcel Fässler a Fabrizio Gollin. Poté, co v Belgii posbírala stálá posádka maximum bodů, přiblížila se v celkovém hodnocení FIA GT vozů jejich největšímu rivalovi z týmu Vitaphone. V současné době ztrácí na Thomase Biagiho 9 bodů.
„Adria je malý okruh, kde pomalejší jezdci mohou být problém,“ říká Jean-Denis Deletraz. „Proto je strategie velmi důležitá, potřebujete auto s dobrým motorem, takovým jako má zřejmě například Maserati s jejich zadním pohonem. Na druhou stranu si myslím, že favority je Jetalliance. Jejich Aston je velice silný a během sezony jsou na něj dodávány neustále nové komponenty a nemá váhový handicap. Budu na to tlačit. Bude to opravdu velice těžké. Našim hlavním cílem bude dojet před Vitaphone Maserati a snížit bodový rozdíl. Budeme ale mít váhový handicap.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?