Bertolini a Piccini právě dokončili tři dny testů na okruhu Ricardo Tormo ve Valencii ve Španělsku. Oba jezdci testovali hlavně pneumatiky Pirelli. Andrea Bertolini, oficiální testovací jezdec týmu z Modeny, a také Andrea Piccini jezdil za volantem vozu Maserati MC 12.
Jezdci testovali různé prvky na voze, především jak fungují s různými druhy pneumatik. Valencie je také dobré místo na odzkoušení brzd.
Ve středu Bertolini a Piccini odjeli 119 kol s nejlepším časem 1:31.286, ve čtvrtek pak dalších 144 kol s nejrychlejším časem 1:31.824 a poslední den odjeli 139 kol s nejlepším časem 1:31.567, kdy déšť jezdcům komplikoval odpolední část testu.
Maurizio Leschiutta, technický ředitel Maserati zhodnotil testování: „Výsledky testů jsou pozitivní. Připravovali jsme se na zbytek sezony. Nové doplňky fungují velice dobře a využijme jich v dalších závodech. Chtěl bych poděkovat Pirelli za jejich dobrou práci a za dodání nových pneumatik pro náš tým.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?