Bertolini a Piccini právě dokončili tři dny testů na okruhu Ricardo Tormo ve Valencii ve Španělsku. Oba jezdci testovali hlavně pneumatiky Pirelli. Andrea Bertolini, oficiální testovací jezdec týmu z Modeny, a také Andrea Piccini jezdil za volantem vozu Maserati MC 12.
Jezdci testovali různé prvky na voze, především jak fungují s různými druhy pneumatik. Valencie je také dobré místo na odzkoušení brzd.
Ve středu Bertolini a Piccini odjeli 119 kol s nejlepším časem 1:31.286, ve čtvrtek pak dalších 144 kol s nejrychlejším časem 1:31.824 a poslední den odjeli 139 kol s nejlepším časem 1:31.567, kdy déšť jezdcům komplikoval odpolední část testu.
Maurizio Leschiutta, technický ředitel Maserati zhodnotil testování: „Výsledky testů jsou pozitivní. Připravovali jsme se na zbytek sezony. Nové doplňky fungují velice dobře a využijme jich v dalších závodech. Chtěl bych poděkovat Pirelli za jejich dobrou práci a za dodání nových pneumatik pro náš tým.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?