Za proměnlivých povětrnostních podmínek se v pondělí 2. července konal tradiční test před 24 hodinovkou ve Spa Francorchamps, kterého se účastnilo 33 závodních vozů.
Zaběhlé týmy šampionátu FIA GT zde prověřily před tímto dalším slavným závodem letošní sezony své nové jezdce a vedle nich se zde seznámily s technikou i další nové týmy.
Tým Carsport Holland bude jak už je běžné u této stáje závodit opět s vozem Corvette C6R a z jeho volantem se vystřídá jezdecká sestava Fabrizio Gollin a Marcel Fässler. Tato Corvetta byla také nejrychlejším vozem dopoledních časů. Druhé v pořadí bylo Maserati MC12 týmu JMB RACING a třetí další Maserati MC12 týmu Playteam Sarafree. V odpolední části zase vévodil nejrychlejším časům vůz č. 1 Maserati MC 12 týmu Vitaphone Racing Team. Corvetta týmu Carsport Holland skončila druhá a třetí další z Corvette, tentokrát týmu PekaRacing.
Kompletní výsledky tohoto jednodenního testu ve Spa Francorchamps lze stáhnout ZDE.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?