Christian Fittipaldi pojede 24 Le Mans

Deletraz/Piccini
Deletraz/Piccini, foto: DPPI / FIA GT
iM3 26. dubna 2007 09:08
Sdílej:

Christian Fittipaldi bude v červnovém závodě 24 hodin Le Mans hájit barvy týmu Modena s vozem Aston Martin DBR9.

Synovec slavného Emersona má spoustu zkušeností. V F1 začínal u Minardi, poté se přesunul do Champ Car a nyní řídí sportovní vozy s nimiž vyhrál čtyřiadvacetihodinové podniky v Daytoně a Spa.

„Jsme velmi šťastní, že budeme mít Christiana v Le Mans,“ řekl sportovní ředitel týmu Rik Bryan. „Christian má ve všech úrovních motosportu velké zkušenosti.“ Fittipaldi bude příští měsíc startovat s vozem ve Valencii při dalším závodě série Le Mans.

„Těší mne, že se mohu přidat k týmu Modena,“ řekl Brazilec. „Aston Martin bude v Le Mans konkurenceschopný, určitě se nám povede.“ Týmovými kolegy mu budou Antonio Garcia a Liz Halliday.

foto: DPPI / FIA GT
Stalo se
Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.