Christian Fittipaldi bude v červnovém závodě 24 hodin Le Mans hájit barvy týmu Modena s vozem Aston Martin DBR9.
Synovec slavného Emersona má spoustu zkušeností. V F1 začínal u Minardi, poté se přesunul do Champ Car a nyní řídí sportovní vozy s nimiž vyhrál čtyřiadvacetihodinové podniky v Daytoně a Spa.
„Jsme velmi šťastní, že budeme mít Christiana v Le Mans,“ řekl sportovní ředitel týmu Rik Bryan. „Christian má ve všech úrovních motosportu velké zkušenosti.“ Fittipaldi bude příští měsíc startovat s vozem ve Valencii při dalším závodě série Le Mans.
„Těší mne, že se mohu přidat k týmu Modena,“ řekl Brazilec. „Aston Martin bude v Le Mans konkurenceschopný, určitě se nám povede.“ Týmovými kolegy mu budou Antonio Garcia a Liz Halliday.
foto: DPPI / FIA GT
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?