Zdravotní komplikace zabránily Jarku Janišovi nastoupit do čtyřiadvacetihodinového závodu v Dubaji, nejbližší dny rozhodnou jeho dalším programu.
Janiš měl v Dubaji jet s BMW Z4, jenže v tréninku se potýkal s bolestmi hlavy a únavou. Po prohlídce u specialisty v Dubaji došlo k rozhodnutí neriskovat a nenastoupit do závodu. Lékař doporučil Janišovi třídenní klid a nasadil medikamenty, které by měly odstranit příčinu problémů. Následně se rozhodne o tom, zda je fit pro závod A1GP a Novém Zélandu.
Jarek Janiš: „Moc mě mrzí, že nemůžu jet, ale bylo by to zbytečně riskantní. Nemohl jsem se plně soustředit a to se pak dá snadno rozbít auto. Doktor mi doporučil klid a za tři dny se uvidí.“
Antonín Charouz, jezdcův manažer: „Není to nijak příjemné pro nás ani pro tým, protože jim ze sestavy vypadnul jeden z jezdců a celou čtyřiadvacetihodinovku budou muset odjet ve třech. Pokud jde o A1GP, zatím je stále naší prioritou Jarkův start na Novém Zélandu, ale bude záležet, jak se bude jeho zdravotní stav vyvíjet. Rozhodneme se až po dalším vyšetření, ale v pohotovosti jsou Tomáš Enge i Jan Charouz, kteří mohou případně v pondělí odletět na Nový Zéland.“ BPA sport marketing, a.s. Foto: annimages.com
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?