Zdravotní komplikace zabránily Jarku Janišovi nastoupit do čtyřiadvacetihodinového závodu v Dubaji, nejbližší dny rozhodnou jeho dalším programu.
Janiš měl v Dubaji jet s BMW Z4, jenže v tréninku se potýkal s bolestmi hlavy a únavou. Po prohlídce u specialisty v Dubaji došlo k rozhodnutí neriskovat a nenastoupit do závodu. Lékař doporučil Janišovi třídenní klid a nasadil medikamenty, které by měly odstranit příčinu problémů. Následně se rozhodne o tom, zda je fit pro závod A1GP a Novém Zélandu.
Jarek Janiš: „Moc mě mrzí, že nemůžu jet, ale bylo by to zbytečně riskantní. Nemohl jsem se plně soustředit a to se pak dá snadno rozbít auto. Doktor mi doporučil klid a za tři dny se uvidí.“
Antonín Charouz, jezdcův manažer: „Není to nijak příjemné pro nás ani pro tým, protože jim ze sestavy vypadnul jeden z jezdců a celou čtyřiadvacetihodinovku budou muset odjet ve třech. Pokud jde o A1GP, zatím je stále naší prioritou Jarkův start na Novém Zélandu, ale bude záležet, jak se bude jeho zdravotní stav vyvíjet. Rozhodneme se až po dalším vyšetření, ale v pohotovosti jsou Tomáš Enge i Jan Charouz, kteří mohou případně v pondělí odletět na Nový Zéland.“ BPA sport marketing, a.s. Foto: annimages.com
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?