Zdravotní komplikace zabránily Jarku Janišovi nastoupit do čtyřiadvacetihodinového závodu v Dubaji, nejbližší dny rozhodnou jeho dalším programu.
Janiš měl v Dubaji jet s BMW Z4, jenže v tréninku se potýkal s bolestmi hlavy a únavou. Po prohlídce u specialisty v Dubaji došlo k rozhodnutí neriskovat a nenastoupit do závodu. Lékař doporučil Janišovi třídenní klid a nasadil medikamenty, které by měly odstranit příčinu problémů. Následně se rozhodne o tom, zda je fit pro závod A1GP a Novém Zélandu.
Jarek Janiš: „Moc mě mrzí, že nemůžu jet, ale bylo by to zbytečně riskantní. Nemohl jsem se plně soustředit a to se pak dá snadno rozbít auto. Doktor mi doporučil klid a za tři dny se uvidí.“
Antonín Charouz, jezdcův manažer: „Není to nijak příjemné pro nás ani pro tým, protože jim ze sestavy vypadnul jeden z jezdců a celou čtyřiadvacetihodinovku budou muset odjet ve třech. Pokud jde o A1GP, zatím je stále naší prioritou Jarkův start na Novém Zélandu, ale bude záležet, jak se bude jeho zdravotní stav vyvíjet. Rozhodneme se až po dalším vyšetření, ale v pohotovosti jsou Tomáš Enge i Jan Charouz, kteří mohou případně v pondělí odletět na Nový Zéland.“ BPA sport marketing, a.s. Foto: annimages.com
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.