Řady českých jezdců na startu 24 hodin Daytony rozšíří Jan Charouz, který pojede s vozem Porsche týmu Farnbacher Loles Motorsport a dále se jedná ještě o startu Adama Lacka v témže týmu. Již dříve byl oznámen start Tomáše Engeho v týmu Samax Motorsport.
Poslední lednový víkend je a programu nejpopulárnější vytrvalostní závod na americkém kontinentu, který hostÍ Daytona. Na Floridě se představí minimálně dvojice jezdců BPA sport marketing a.s. Enge pojede s prototypem Riley&Scott týmu Samax Motorsport, se kterým už přímo v místě v uplynulých dnech testoval. Nově byl dohodnut start Jana Charouze v týmu Farnbacher Loles Motorsport, který patří mezi favority ve třídě vozů GT. A tím by počet jezdců BPA nemusel být konečný, ve hře je totiž ještě start Lacka.
Antonín Charouz, manažer jezdců: „S lidmi od Farnbacheru se znám už dlouho a máme dobré vztahy, což nám pomohlo. Jde o špičkový tým a Honza bude mít dobrou příležitost. Spolu s ním odletí í Adam, u kterého se start ještě dolaďuje, zatím máme s týmem uzavřenu opci.“ BPA sport marketing, a.s.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?