Řady českých jezdců na startu 24 hodin Daytony rozšíří Jan Charouz, který pojede s vozem Porsche týmu Farnbacher Loles Motorsport a dále se jedná ještě o startu Adama Lacka v témže týmu. Již dříve byl oznámen start Tomáše Engeho v týmu Samax Motorsport.
Poslední lednový víkend je a programu nejpopulárnější vytrvalostní závod na americkém kontinentu, který hostÍ Daytona. Na Floridě se představí minimálně dvojice jezdců BPA sport marketing a.s. Enge pojede s prototypem Riley&Scott týmu Samax Motorsport, se kterým už přímo v místě v uplynulých dnech testoval. Nově byl dohodnut start Jana Charouze v týmu Farnbacher Loles Motorsport, který patří mezi favority ve třídě vozů GT. A tím by počet jezdců BPA nemusel být konečný, ve hře je totiž ještě start Lacka.
Antonín Charouz, manažer jezdců: „S lidmi od Farnbacheru se znám už dlouho a máme dobré vztahy, což nám pomohlo. Jde o špičkový tým a Honza bude mít dobrou příležitost. Spolu s ním odletí í Adam, u kterého se start ještě dolaďuje, zatím máme s týmem uzavřenu opci.“ BPA sport marketing, a.s.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?