Řady českých jezdců na startu 24 hodin Daytony rozšíří Jan Charouz, který pojede s vozem Porsche týmu Farnbacher Loles Motorsport a dále se jedná ještě o startu Adama Lacka v témže týmu. Již dříve byl oznámen start Tomáše Engeho v týmu Samax Motorsport.
Poslední lednový víkend je a programu nejpopulárnější vytrvalostní závod na americkém kontinentu, který hostÍ Daytona. Na Floridě se představí minimálně dvojice jezdců BPA sport marketing a.s. Enge pojede s prototypem Riley&Scott týmu Samax Motorsport, se kterým už přímo v místě v uplynulých dnech testoval. Nově byl dohodnut start Jana Charouze v týmu Farnbacher Loles Motorsport, který patří mezi favority ve třídě vozů GT. A tím by počet jezdců BPA nemusel být konečný, ve hře je totiž ještě start Lacka.
Antonín Charouz, manažer jezdců: „S lidmi od Farnbacheru se znám už dlouho a máme dobré vztahy, což nám pomohlo. Jde o špičkový tým a Honza bude mít dobrou příležitost. Spolu s ním odletí í Adam, u kterého se start ještě dolaďuje, zatím máme s týmem uzavřenu opci.“ BPA sport marketing, a.s.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?