Řady českých jezdců na startu 24 hodin Daytony rozšíří Jan Charouz, který pojede s vozem Porsche týmu Farnbacher Loles Motorsport a dále se jedná ještě o startu Adama Lacka v témže týmu. Již dříve byl oznámen start Tomáše Engeho v týmu Samax Motorsport.
Poslední lednový víkend je a programu nejpopulárnější vytrvalostní závod na americkém kontinentu, který hostÍ Daytona. Na Floridě se představí minimálně dvojice jezdců BPA sport marketing a.s. Enge pojede s prototypem Riley&Scott týmu Samax Motorsport, se kterým už přímo v místě v uplynulých dnech testoval. Nově byl dohodnut start Jana Charouze v týmu Farnbacher Loles Motorsport, který patří mezi favority ve třídě vozů GT. A tím by počet jezdců BPA nemusel být konečný, ve hře je totiž ještě start Lacka.
Antonín Charouz, manažer jezdců: „S lidmi od Farnbacheru se znám už dlouho a máme dobré vztahy, což nám pomohlo. Jde o špičkový tým a Honza bude mít dobrou příležitost. Spolu s ním odletí í Adam, u kterého se start ještě dolaďuje, zatím máme s týmem uzavřenu opci.“ BPA sport marketing, a.s.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?