Jan Charouz bude v letošním roce působit jako oficiální testovací jezdec britského výrobce šasi Lola, jeho primárním úkolem bude vývoj nového prototypu LMP1 pro závody dle pravidel Le Mans.
Lola, která mimo jiné dodává či dodávala šasi pro závody A1GP, F3000, ChampCar a další významné podniky, je aktivní rovněž v návrhu a vývoji prototypů pro závody dle Le Mans. V nabídce má vozy pro obě kategorie prototypů LMP1 i LMP2. Charouz se bude soustředit na vývoj vozu LMP1, se kterým bude rovněž závodit v Le Mans Series. BPA sport marketing, a.s.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?