Oschersleben - kvalifikácia: Napriek postupu tímu GLPK Carsport do čela druhého tréningu, svoju najlepšiu pozíciu si vybojoval v samotnej kvalifikácii tím Vitaphone Racing.
Jazdecká dvojica Bartels/Bertolini odštartuje po zisku nejlepšieho času získanom v dvadsaťminútovej kvalifikácii z prvého miesta. Do prvej rady sa spoločne s nimi postaví víťazné jazdecké duo posledných pretekov v Brne Bert/Janiš jazdiacich v tíme Zakspeed Racing na aute Saleen S7 R, čo teší najmä českých priaznivcov. Jarek Janiš však nebude súčasťou štartovnej procedúry. Na čele štartovného poľa sa postavia obaja domáci piloti Michael Bartels a Sascha Bert.
Trieda GP2 má svojho víťaza v boji o postavenie na štarte zastúpenom na deviatom mieste. Tejto triede opäť výrazne dominujú autá Ferrari 430 GT2, pričom najúspešnejšou posádkou bola jazdecká dvojica Mika Salo/Rui Aguas z tímu AF Corse.
Oschersleben - výsledky kvalifikácie:
Foto: annimages.com
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?