Po viac než mesiaci sa šampionát vytrvalostných pretekov opäť vracia do svojich koľají, pričom hneď na úvod sa do čela výsledkov dostalo Maserati tímu Vitaphone Racing.
Po dlhšej prestávke prerušenej účasťou niektorých pilotov na prestížnej súťaži 24 hodín Le Mans sa štartovné pole oboch tried opäť sústredí na tretie preteky na nemeckom okruhu v Oscherslebene. Hnaď na úvod sa do čela výsledkových listín dostala posádka tímu Vitaphone Racing Team zastúpená Bartelsom a Bertolinim s časom 1:22.527 nasledovaná s rozdielom iba 65 tisícin sekundy pilotmi Deletraz/Piccini na aute Aston Martin.
V kategórii GT2 sa môže postavením pýšiť automobilka Ferrari, pretože obsadila rovno prvých päť miest na čele s pilotmi Kinch/Kirkaldy z tímu Scuderia Ecosse so štartovným číslom 62.
Oschersleben - výsledky prvého tréningu:
Foto: annimages.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?