Po viac než mesiaci sa šampionát vytrvalostných pretekov opäť vracia do svojich koľají, pričom hneď na úvod sa do čela výsledkov dostalo Maserati tímu Vitaphone Racing.
Po dlhšej prestávke prerušenej účasťou niektorých pilotov na prestížnej súťaži 24 hodín Le Mans sa štartovné pole oboch tried opäť sústredí na tretie preteky na nemeckom okruhu v Oscherslebene. Hnaď na úvod sa do čela výsledkových listín dostala posádka tímu Vitaphone Racing Team zastúpená Bartelsom a Bertolinim s časom 1:22.527 nasledovaná s rozdielom iba 65 tisícin sekundy pilotmi Deletraz/Piccini na aute Aston Martin.
V kategórii GT2 sa môže postavením pýšiť automobilka Ferrari, pretože obsadila rovno prvých päť miest na čele s pilotmi Kinch/Kirkaldy z tímu Scuderia Ecosse so štartovným číslom 62.
Oschersleben - výsledky prvého tréningu:
Foto: annimages.com
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?