Mike Hezemans zajistil pro tým GLPK Carsport s vozem Corvette C6 pro start prvního podniku sezony Pole position.
Počasí zařídilo vše jinak, a tak se favorizující Aston Martiny neprosadily tak, jak se očekávalo. Za vítězem Pole position skončil druhý Jarek Janiš s vozem Saleen S7R týmu Zakspeed a třetí čas zajel Aston Martin DBR9 týmu Phoenix Racing. Kvalifikace proběhla celá na mokru, i když déšť později malinko ustál. „Bylo to ideální pro mé pneumatiky,“ hodnotí situaci Hezemans ve vztahu k pneumatikám. „Bylo to dost dobré, měl jsem skvělý grip, bylo to prostě fantastické. Trať byla moc mokrá a navíc, byl dost silný provoz, ale podařilo se mě uvolnit pro kvalifikační čas.“
České fanoušky může těšit, že Jarek Janiš zajel také skvěle na mokru a dovezl svůj Saleen S7R týmu Zakspeed na start do první řady. Je velmi pravděpodobné, že ať závod pro něj skončí jakkoli, Erich Zakowski bude mít zájem o jeho služby. Bylo by nelogické, kdyby nyní neměl.
Konečné výsledky kvalifikace ZDE
Foto: DPPI / FIAGT
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?