Mike Hezemans zajistil pro tým GLPK Carsport s vozem Corvette C6 pro start prvního podniku sezony Pole position.
Počasí zařídilo vše jinak, a tak se favorizující Aston Martiny neprosadily tak, jak se očekávalo. Za vítězem Pole position skončil druhý Jarek Janiš s vozem Saleen S7R týmu Zakspeed a třetí čas zajel Aston Martin DBR9 týmu Phoenix Racing. Kvalifikace proběhla celá na mokru, i když déšť později malinko ustál. „Bylo to ideální pro mé pneumatiky,“ hodnotí situaci Hezemans ve vztahu k pneumatikám. „Bylo to dost dobré, měl jsem skvělý grip, bylo to prostě fantastické. Trať byla moc mokrá a navíc, byl dost silný provoz, ale podařilo se mě uvolnit pro kvalifikační čas.“
České fanoušky může těšit, že Jarek Janiš zajel také skvěle na mokru a dovezl svůj Saleen S7R týmu Zakspeed na start do první řady. Je velmi pravděpodobné, že ať závod pro něj skončí jakkoli, Erich Zakowski bude mít zájem o jeho služby. Bylo by nelogické, kdyby nyní neměl.
Konečné výsledky kvalifikace ZDE
Foto: DPPI / FIAGT
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?