Dnešný deň bol v znamení oficiálnej prípravy na prvé preteky šampionátu. Najlepšie si s anglickou traťou poradili piloti tímu Aston Martin Racing.
Andrea Piccini a Jean-Denis Deletraz sa dnes postarali o najlepší čas na kolo s hodnotou 1:44.931. Ako druhým v poradí bol tím, ktorý využíva konských síl auta Maserati MC 12 z tímu Vitaphone Racing, kde jazdia piloti Biagi a Davies.
Na radosť českých fanúšikov Jarka Janiše, práve zásluhou jeho posásadky spoločne s Bertom dokázali na aute Zakspeed Saleen so stratou 1.302 sekundy na lídra siahnuť vo výsledkoch na tretie miesto v celkovo 29 člennom štartovom poli.
Trieda GT2 má takisto svojho lídra a po dnešnom dni môže spokojne spať posádka v zložení Chris Niarchos a Tim Mullen, ktorí so svojim tímom Scuderia Ecosse na aute Ferrari 430 dosiahli na celkové trináste miesto v štartovom poli.
Výsledky prvého tréningu v Silverstone
Foto: DPPI / FIA GT
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?