Tým Balfe Motorsport dostane poprvé příležitost ukázat své schopnosti v nejvyšší třídě GT1, kde se předvede v neděli s vozem Saleen S7R
650 koňských sil bude po kapotáží vozu Saleen S7R krotit neboli vodit po trati v Silverstone Shaun Balfe a Jamie Derbyshire. Celý tým se na první start letošní sezony velmi těší, vždyť budou mít k dispozici rychlý vůz, který prokázal svůj potenciál i minulý týden při testech v Donington Parku.
„Chlapy pracovali přes celou zimu a jaro, aby připravily dobrý vůz,“ říká Shaun Balfe. „Měli jsme malé problémy v oficiálním testu FIA GT v Dijonu, ten jsme ale přemohli a v Doningtonu jsme upravovali jen nějaké systémové změny, jinak bylo vše fajn.“
Při vstupu do nejvyšší třídy má tým samozřejmě realistické plány. Samozřejmě, na domácí půdě se bude chtít svým fanouškům předvést, takže se máme na co těšit.
„Našim cílem je, být na konci třetí hodiny stále ve hře,“ říká Balfe. „Neděláme si žádné iluze ohledně vítězství atd. Zatím se musíme dovědět mnoho o autě a všichni jezdci si musejí zlepšit své časy. Dojet do cíle bude dobrým startem sezony a nakonec výsledek může být překvapivým pro mnoho lidí."
Foto: DPPI / FIA GT
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?