Skotský jezdec Marino Franchitti společně s Benjaminem Leuenbergerem posílí při startu nové sezony B-Racing tým.
Zde budou závodit v týmu rakouského jezdce Norberta Walchhofera. B-Racing bude sedlat závodní vůz Lamborghini Murcielago GT v kategorii GT1. První závod šampionátu startuje v britském Silverstone už tuto neděli.
Díky nové spolupráci s výrobcem motorů Breuer z Belgie je tým mnohem více motivovaný, než kdy před tím.
Marino Franchitti už Lamborghini Murcielago GT testoval nedávno na francouzském okruhu Paul Ricard, kde se konal oficiální test FIA GT.
„Jsem rád, že s námi bude závodit i majitel stáje Norbert Walchhofer, od kterého se mohu mnohé dozvědět. Testovali jsme spolu ve Francii, kde tým pracoval velmi tvrdě, tak, aby auto bylo silné a konkurenceschopné. Šampionát bude těžký, proto bych byl rád, kdybych týmu mohl v Silverstone pomoct k dobrému výsledku,“ říká Marino.
První závod bude mít Franchitti za kolegu v týmu Christophera Bouchuta. „Je fajn závodit opět v Evropě, obzvlášť v Británii. Děkuji Norbertovi za tuto příležitost. Netřeba nějak zdůrazňovat, že mi bude ctí závodit za B-Racing tým i v LeMans,“ dodává.
Foto: DPPI / FIA GT
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?