Světová rada pro motorsport na včerejším zasedání v Římě také potvrdila kalendář šampionátu FIA GT pro sezonu 2006. Brno v ní, k naší radosti, opět nechybí!
Nová sezona odstartuje v rumunské Bukurešti, na novém městském okruhu, kde se bude závodit kolem paláce bývalého diktátora Ceaucesca.
Většina podniků v kalendáří zůstává tak, jak se jelo i letos, tedy včetně Silverstone, Brna, Oscherslebenu, Magny-Cours, Bahrajnu, Dubai a Zhuhai v Číně. Nesmíme také zapomenout na již tradiční čtyřiadvacetihodinový závod v belgickém Spa-Francorchamps, kde se opět pojede 30. července.
A zde jsou termíny sezony 2006:
23. dubna Bucarest (RO)**7. května Silverstone (GBR)*28. května Brno (CZE)2. června Oschersleben (GER)30. července Proximus 24 Hours of Spa (BEL)3. září Magny-Cours (FRA)17. září TBA (Italy)**17. listopadu Bahrain (BRN)*24. listopadu Dubai (UAE)TBA Zhuhai (CHN)*
* trať čeká na ASN potvrzení** trať je ve schvalovacím procesu
Foto: Radek Hurbánek / AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?