Ve Spojených státech amerických je nyní na prodej řádně upravená Toyota Tundra, která je jak vystřižená z postapokalyptického filmu. Její majitel se na ni opravdu vyřádil.
V Americe oblíbený pick-up Toyota Tundra CrewMax ročník 2013 je nyní k prodeji v USA. Do vozu s nájezdem 77 tisíc kilometrů jeho majitel "nasypal" do úprav tisíce dolarů.
Karoserie pick-upu byla natřena matnou černou barvou Line-X, je doplněna o blatníky Bushwacker, šnorchl ARB Safari a dvojicí na zakázku vyrobených pevnostních ocelových nárazníků. Dále zde najdeme naviják Smittybilt X20 a expediční zahrádku s bočním žebříkem. Na zahrádce se nachází světelná rampa s velkými světlomety. Aby se noc proměnila v den je na přídi další dvojice LED světel.
Terénní schopnosti vylepšuje zavěšení FOX Racing Shox s tlumiči FOX 2.0 Performance Series. Díky tomu stoupla světlá výška o téměř 180 mm. Vůz jezdí na 20 palcových černých kolech se 37 palcovými penumatikami Toyo Open Country M/T.
Pod kapotou se nachází , pro Američany tolik oblíbená , plnotučná V8. V tomto případě má motor obsah 5663 ccm a na všechna čtyři kola posílá výkon 381 koní a točivý moment 544 N.m. Převodovka je 6 stupňová automatická.
Vůz se prodává v aukci a jeho aktuální cena je 29 000 dolarů (asi 692 000 Kč).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?