Hyundai Australia proměnil osmimístný iMax v nasupený stroj pálící pneumatiky. 300 kW a samosvorný diferenciál dělá z nudné dodávky driftující speciál.
iMax N "Drift Bus" sází na kombinaci V6 3,5 litru dopované dvěmi turbodmychadly a samosvorného diferenciálu. Nechybí lakování karoserie odstínem N Performance Blue.
Narozdíl od dřívějších rychlých speciálů postavených na bázi velkoprostorového vozu, jakými byli například Ford Transit Supervan nebo Renault Espace F1, je Hyundai stále vybaven plným počtem sedadel. Proto si jízdu bokem může vychutnat hned osm příznivců této oblíbené motoristické disciplíny.
Pro přestavu byl vybrán běžný Hyundai iMax s dieselovým motorem 2.5 CRDi. Motor byl z vozu okamžitě odstraněn a jeho místo nahradil dvěmi turbodmychadly přeplňovaný zážehový V6 s obsahem 3,5 litru, o výkonu 300 kW (408 koní) a točivém momentu 555 N.m. Výkon je posílán na kola zadní nápravy, jejíž pneumatiky se rázem mění na oblaka dýmu.
V přiloženém videu se můžete podívat na iMax N v akci.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.