Hyundai Australia proměnil osmimístný iMax v nasupený stroj pálící pneumatiky. 300 kW a samosvorný diferenciál dělá z nudné dodávky driftující speciál.
iMax N "Drift Bus" sází na kombinaci V6 3,5 litru dopované dvěmi turbodmychadly a samosvorného diferenciálu. Nechybí lakování karoserie odstínem N Performance Blue.
Narozdíl od dřívějších rychlých speciálů postavených na bázi velkoprostorového vozu, jakými byli například Ford Transit Supervan nebo Renault Espace F1, je Hyundai stále vybaven plným počtem sedadel. Proto si jízdu bokem může vychutnat hned osm příznivců této oblíbené motoristické disciplíny.
Pro přestavu byl vybrán běžný Hyundai iMax s dieselovým motorem 2.5 CRDi. Motor byl z vozu okamžitě odstraněn a jeho místo nahradil dvěmi turbodmychadly přeplňovaný zážehový V6 s obsahem 3,5 litru, o výkonu 300 kW (408 koní) a točivém momentu 555 N.m. Výkon je posílán na kola zadní nápravy, jejíž pneumatiky se rázem mění na oblaka dýmu.
V přiloženém videu se můžete podívat na iMax N v akci.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?