Hyundai Australia proměnil osmimístný iMax v nasupený stroj pálící pneumatiky. 300 kW a samosvorný diferenciál dělá z nudné dodávky driftující speciál.
iMax N "Drift Bus" sází na kombinaci V6 3,5 litru dopované dvěmi turbodmychadly a samosvorného diferenciálu. Nechybí lakování karoserie odstínem N Performance Blue.
Narozdíl od dřívějších rychlých speciálů postavených na bázi velkoprostorového vozu, jakými byli například Ford Transit Supervan nebo Renault Espace F1, je Hyundai stále vybaven plným počtem sedadel. Proto si jízdu bokem může vychutnat hned osm příznivců této oblíbené motoristické disciplíny.
Pro přestavu byl vybrán běžný Hyundai iMax s dieselovým motorem 2.5 CRDi. Motor byl z vozu okamžitě odstraněn a jeho místo nahradil dvěmi turbodmychadly přeplňovaný zážehový V6 s obsahem 3,5 litru, o výkonu 300 kW (408 koní) a točivém momentu 555 N.m. Výkon je posílán na kola zadní nápravy, jejíž pneumatiky se rázem mění na oblaka dýmu.
V přiloženém videu se můžete podívat na iMax N v akci.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?