Pokud jste majitelem Mercedesu-AMG E63 S a jeho sériový výkon vám již nestačí, dosud pro vás mohl být zajímavou volbou performance kit od firmy Brabus, který vozu propůjčil výkon 603 k a 850 Nm. točivého momentu. Nyní se však do úprav vložil G-Power a ukázal, že lze ze 4 litrové V8 twin-turbo "vymáčknout" mnohem více - takto "nadopovaná" E63 S disponuje výkonem 800 k a 1000 Nm. točivého momentu! Úpravy se samozřejmě nedotkly pouze řídící jednotky. K tak vysokým číslům se dostal G-Power skrze výkonnější turbodmychadla a zcela jiný výfukový systém. Skvělý design podtrhují 21" kola Hurricane RR. No, nezbývá než závidět - jízda v takto upraveném voze musí být absolutní zážitek!
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?