Pokud se chcete vypravit na ženevský autosalon, rozhodně si nenechte ujít příležitost prohlédnout si úchvatné Porsche Panamera Stinger GTR, za jehož úpravou stojí světoznámá tuningová společnost TopCar. Nejedná se však o pouhou prezentaci - společnost totiž doufá, že zde pro svůj produkt najde toho správného kupce.
Úprava Stinger GTR totiž není vůbec lacinou záležitostí. Speciální balíček úprav, který zahrnuje nové nárazníky, upravený přívod vzduchu, pře-designované denní svícení, nové prahy, zvláštní sadu litých kol a kapotu s difuzérem z nelakovaného karbonu totiž vyjde na 24 556 Euro, tedy téměř 623 000 korun.
Ani tohle však není konečná suma. Pokud byste měli zájem o lakování ve dvou odstínech, kožený interiér nebo řadu karbonových doplňků, cesta dramaticky povyroste. Při pohledu do interiéru je však člověku jasné, že při navrhování těchto úprav se nikde nešetřilo. Už v základu nabídne vůz řadu karbonových doplňků, prémiová sedadla a řadu dalších cenných drobností. Pokud by vám to ale stále nestačilo, můžete dostat i detaily z 24-karátového zlata.
A na kolik to všechno vyjde? Cena zatím nebyla zveřejněna, možná aby se zájemci nevyděsili. Z pohledu do minulosti však víme, že plně naspecifikovaný Stinger GTR, vycházející z Panamery Turbo 2017, přišel na 235 000 euro, tedy necelých 6 milionů korun.
Nová Panamera Turbo S E-Hybrid je už ale v základu dražším modelem, což by mohlo cenu vyhoupnout o pár statisíců výš. Pokud se ale vůz na autosalonu prodá, úpravce / majitel se jistě pochlubí
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?