Pokud se chcete vypravit na ženevský autosalon, rozhodně si nenechte ujít příležitost prohlédnout si úchvatné Porsche Panamera Stinger GTR, za jehož úpravou stojí světoznámá tuningová společnost TopCar. Nejedná se však o pouhou prezentaci - společnost totiž doufá, že zde pro svůj produkt najde toho správného kupce.
Úprava Stinger GTR totiž není vůbec lacinou záležitostí. Speciální balíček úprav, který zahrnuje nové nárazníky, upravený přívod vzduchu, pře-designované denní svícení, nové prahy, zvláštní sadu litých kol a kapotu s difuzérem z nelakovaného karbonu totiž vyjde na 24 556 Euro, tedy téměř 623 000 korun.
Ani tohle však není konečná suma. Pokud byste měli zájem o lakování ve dvou odstínech, kožený interiér nebo řadu karbonových doplňků, cesta dramaticky povyroste. Při pohledu do interiéru je však člověku jasné, že při navrhování těchto úprav se nikde nešetřilo. Už v základu nabídne vůz řadu karbonových doplňků, prémiová sedadla a řadu dalších cenných drobností. Pokud by vám to ale stále nestačilo, můžete dostat i detaily z 24-karátového zlata.
A na kolik to všechno vyjde? Cena zatím nebyla zveřejněna, možná aby se zájemci nevyděsili. Z pohledu do minulosti však víme, že plně naspecifikovaný Stinger GTR, vycházející z Panamery Turbo 2017, přišel na 235 000 euro, tedy necelých 6 milionů korun.
Nová Panamera Turbo S E-Hybrid je už ale v základu dražším modelem, což by mohlo cenu vyhoupnout o pár statisíců výš. Pokud se ale vůz na autosalonu prodá, úpravce / majitel se jistě pochlubí
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?