Lamborghini Huracán rozhodně nepatří k obyčejným vozům, konkrétní kousek z dílny Underground Racing je však skutečně výjimečným. Pod jeho téměř sériovou karoserií se totiž ukrývá výkon, který mnohdy náleží jen těm nejrychlejším vozům světa.
Úpravce totiž doplnil 2.2 litrový motor V10 již tak dostatečně výkonného vozu o dvojici turbodmychadel, což se po výměně několika dalších komponentů a správném naladění řídící jednotky projevilo výkonem až 1200 koní.
Pokud však do nádrže natankujete speciální závodní palivo, můžete se dostat až na 2500 koní, což je na silniční automobil nevídaný extrém. Znovu se tak ukazuje, že vozy Lamborghini v sobě ukrývají nevídaný potenciál.
Navzdory téměř neuvěřitelnému výkonu nám však úpravce bohužel nesdělil parametry týkající se zrychlení z 0 na 100 km/h ani maximální rychlosti. V roce 2016 se však společnost pochlubila podobně modifikovaným vozem, který během závodu na 805 metrů pokořil rychlost 398 km/h - na silničních pneumatikách.
V současné době je vůz na prodej, nicméně jeho cena je dostupná až na vyžádání. Zajímavostí však je, že na tachometru svítí pouze 883 mil, tedy cca 1421 kilometrů. Většina přitom byla najeta pouze během testování.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?