Základ tedy tvoří Ford Mustang Boss 302 z roku 1970. Nyní bude ale nejlepší přiblížit si, co se pod označením 302 vlastně ukrývá:
Za vším stojí zřejmě "Larry Shinoda - automobilový návrhář". Když se ho v roce 1969 kolegové ptali, na čem pracuje, odpověděl jim pouze "na šéfově autě". Tehdy se zřejmě vžilo označení tajného projektu Boss 302 - Boss podle šéfa, Semona "Bunkie" Knudsena, a 302 podle objemu v kubických palcích.
Bohužel, v sedmdesátých létech byly mustangy s označením Shelby spíše marketingovým prvkem. Již tehdy byly doslova přecpané výbavou a dalece se vzdalovaly původní myšlence homologovaného závoďáku. Pro tehdy populární závody SCCA Trans Am tak bylo potřeba vyrobit něco mnohem lepšího. Něco, co by tehdejší Camara a Javeliny nechalo za sebou. Navíc, pravidla byly jednoduché - o auta byl zájem jen tehdy, pokud vyhrávaly! Buď jste dokázali porazit konkurenci, nebo jste mohli "zavřít krám".
Boss 302 ale nebyl jen o silném pětilitrovém osmiválci. Tento model byl například první v historii aut, osazený křídlem na kufru a spoilerem pod předním nárazníkem. I když neznáme přesná čísla, víme, že tenhle Boss 302 pohání pětilitrový osmiválec, přeplňovaný kompresorem Roush stage 2.
Naprosto ojedinělý a dokonalý je také interiér vozu, pod který se podepsal další špičkový úpravce - "Gabe’s Street Road Custom Interiors". Staré Mustangy máme opravdu rádi, ale tohle je naprostá špička, souhlasíte?