Koncept Hellbender, za kterým stojí společnost Alpine, vychází z léty ověřeného off-roadu Jeep Wrangler, avšak oproti němu nabízí i pořádnou hudební aparaturu a pár doplňků, které během párty mimo civilizaci jistě oceníte.
Koncept Hellbender vychází z modelu Jeep Wrangler Unlimited a své jméno dostal po obojživelném Velemloku americkém (angl. Hellbender). Stroj postavili v Define Customs a nabízí mnoho komponentů společnosti Smittyblit, mezi které patří pevnostní nárazníky, ochranné boční panely a rozšířené podběhy. Mimo to dostal Wrangler i novou kapotu, ochranný rám kolem celého vozu a 37-palcová kola s off-roadovými pneumatikami.
Tím však změny zdaleka nekončí, tentokrát se ale dostáváme k fešáckým párty úpravám. Na střeše je umístěn kanón na vystřelování triček a v zadní části jsou umístěny dva systémy Alpine ICE (In-Cooler Entertainment). A právě tyto systémy jsou vybaveny 180-wattovým sound systémem a Bluetooth konektivitou. Oba systémy přitom mohou být po zmáčknutí jednoho tlačítka vysunuty z vozu na elektrické platformě.
A protože Alpine je firma zaměřená na výrobu elektroniky, je jí tenhle stroj plný. Kromě zadních audio-systémů je vůz vybaven i přední kamerou, voděvzdorným integrovaným audio systémem PSS-22WRA s devíti reproduktory, dvěma zesilovači a masivním subwooferem.
To vše je navíc ovládáno skrze 9-palcový infotainment systém s podporou Android Auto a Apple CarPlay. Vzhledem k absenci střechy je samozřejmostí voděodolnost a protože je Hellbender off-road jak se patří, podporuje systém i GPS navigaci a speciální režim, který ukazuje náklony vozidla a tlak v pneumatikách.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.