Každý rok se účastníci závodu Gumball 3000 snaží ozvláštnit svůj automobil co možná nejvýraznějšími úpravami, díky kterým by vůz v koloně dalších závodníků vynikl. Majiteli tohoto Challengeru Hellcat se to však povedlo tak dobře, že jeho vůz byl vyhlášen nejhezčím vozem závodu Gumball 3000 v roce 2017 a dokonce se dostal i do hry.
Aby majitel tohoto Dodge Challenger SRT Hellcat v davu vynikl, sáhl po vskutku nezvyklé úpravě. Tradiční americký "muscle car" totiž oblékl do speciální fólie, která svým designem připomíná slavný rally speciál Lancia Stratos v barvách Alitalia.
Challenger tak zdobí zeleno / červené pruhy na bílém pozadí a také sytě žlutá kola. Folie však byla upravena tak, aby připomínala postarší a závody otřískaný vůz. Na mnoha místech je tak naznačena rez, barevné pruhy jsou vybledlé a poškrábané a na mnoha místech jsou naznačeny odřeniny laku. Kromě toho je také novým, avšak výrazným prvkem výbavy, i sada čtyř přídavných světlometů v masce vozu, které také odkazují na slavnou Lancii.
Pod kapotou se však nic nezměnilo a vůz je stále poháněn motorem V8 o objemu 6.2 litru s výkonem 527 kW (717 k). Vůz pochází z roku 2015 a během těch pár let stihl najet pouhých 6,681 mil, což je cca 10,752 kilometrů.
I tak se ovšem stihl zapsat nejen do paměti fanoušků závodu Gumball 3000, kde získal první ocenění Best Car 2017, ale také do paměti hráčů hry "Forza Motorsport", kde se tento speciální Hellcat objevil. Pokud byste o vůz měli zájem, jeho cena na webu Amari Supercars činí 59,995 liber, tedy 1,7 milionu korun.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?