Pokud máte doma postarší Fiat 500, můžete si ho buď zrenovovat do podoby hezkého veterána s rostoucí hodnotou, nebo z něj třeba postavit šílenou městskou repliku Porsche 911, jako to udělal jeden neznámý kutil z Řecka.
Na Facebookové stránce "How Not to Design A Car" se objevil vylice zajímavý výtvor, nad kterým zůstává rozum stát. Starší Fiat 500 přetvořený do podoby Porsche 911 je na jednu stranu strašný nápad, ovšem na druhou stranu musí člověk docenit schopnosti autora i jeho smysl pro detail.
Na Porsche odkazuje takřka vše - specifické přední světlomety, ventilační otvory v náraznících, nasávání vzduchu pro motor na bocích vozidla, křídlo pod zadním oknem i dvě koncovky výfuku. Je jen škoda, že na internetu není video, které by zachycovalo jízdu vozu a jeho zvuk.
Tohle "městské vozítko však má s Porsche alespoň jednu podobnost - vzduchem chlazený motor umístěný v zadní části vozu - stejně jako klasické vozy Porsche. Majitel však udělal zásadní chybu v tom, že vůz stylizoval do podoby modelu 911 Turbo, který už používá vodo chlazený motor.
Na celém voze je zkrátka vidět láska, čas i pečlivost, kterou mu majitel věnoval. Ovšem jak se říká v jednom českém filmu "Teda, to muselo dát příšernou práci. Přitom taková blbost, co?".
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.