Pokud máte doma postarší Fiat 500, můžete si ho buď zrenovovat do podoby hezkého veterána s rostoucí hodnotou, nebo z něj třeba postavit šílenou městskou repliku Porsche 911, jako to udělal jeden neznámý kutil z Řecka.
Na Facebookové stránce "How Not to Design A Car" se objevil vylice zajímavý výtvor, nad kterým zůstává rozum stát. Starší Fiat 500 přetvořený do podoby Porsche 911 je na jednu stranu strašný nápad, ovšem na druhou stranu musí člověk docenit schopnosti autora i jeho smysl pro detail.
Na Porsche odkazuje takřka vše - specifické přední světlomety, ventilační otvory v náraznících, nasávání vzduchu pro motor na bocích vozidla, křídlo pod zadním oknem i dvě koncovky výfuku. Je jen škoda, že na internetu není video, které by zachycovalo jízdu vozu a jeho zvuk.
Tohle "městské vozítko však má s Porsche alespoň jednu podobnost - vzduchem chlazený motor umístěný v zadní části vozu - stejně jako klasické vozy Porsche. Majitel však udělal zásadní chybu v tom, že vůz stylizoval do podoby modelu 911 Turbo, který už používá vodo chlazený motor.
Na celém voze je zkrátka vidět láska, čas i pečlivost, kterou mu majitel věnoval. Ovšem jak se říká v jednom českém filmu "Teda, to muselo dát příšernou práci. Přitom taková blbost, co?".
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?