Ačkoliv automobilka Ferrari nestíhá vyrábět a dodávat model 488 GTB, stále se najdou tací, kteří by chtěli mít tento sportovní vůz ještě exkluzivnější. Těm se nyní otevírá nová možnost v podobě Body-kitu od známe designové společnosti.
Společnost Misha-Designs, která má tuto úpravu na svědomí, se specializuje zejména na vozy Porsche a Mercedes. V minulosti už ale pár zajímavých úprav vozů Ferrari předvedla, a tohle je další z nich.
Nový Body-kit je tvořen mnoha doplňky, převážně z uhlíkových vláken. Nový přední nárazník si zachoval masivní nasávací otvory, dostal ale výraznější splitter a na jeho stranách se objevily menší výdechy. Úpravě se nevyhnula ani kapota, která dostala po vzoru závodních automobilů malý výřez uprostřed.
Z profilu je vidět i drobná úprava prahů a bočních nasávacích otvorů. Více změn se ale odehrálo na zádi vozu. Za víkem motoru se objevily dva prodloužené spoilery, mezi kterými je umístěno brzdové světlo. Přepracován byl i zadní difuzor a nárazník. Zatímco difuzor se zvětšil, plasty nárazníku byly vyměněny za "děrované" panely.
Celý vůz pak dostal fólii v odstínu "saténové šedé", ze které decentně vystupují černé karbonové prvky. Celý vůz sedí na 20 palcových kolech.
Pokud se ale nechcete odlišit jen tvary vozu, ale i jeho výkony, budete si muset chvíli počkat. Podle zpráv z Motor1 a několika záběrů z testování vozu se totiž zdá, že Ferrari v současnosti vyvíjí hybridní verzi modelu 488. Ta by mohla přijít během roku 2018 a nesla by označení GTO. Její váha by měla klesnout o cca 75 kilogramů a 3,9 litrový motor biturbo V8 by měl produkovat výkon až 522 kW ( 709 koní).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?