Ačkoliv automobilka Ferrari nestíhá vyrábět a dodávat model 488 GTB, stále se najdou tací, kteří by chtěli mít tento sportovní vůz ještě exkluzivnější. Těm se nyní otevírá nová možnost v podobě Body-kitu od známe designové společnosti.
Společnost Misha-Designs, která má tuto úpravu na svědomí, se specializuje zejména na vozy Porsche a Mercedes. V minulosti už ale pár zajímavých úprav vozů Ferrari předvedla, a tohle je další z nich.
Nový Body-kit je tvořen mnoha doplňky, převážně z uhlíkových vláken. Nový přední nárazník si zachoval masivní nasávací otvory, dostal ale výraznější splitter a na jeho stranách se objevily menší výdechy. Úpravě se nevyhnula ani kapota, která dostala po vzoru závodních automobilů malý výřez uprostřed.
Z profilu je vidět i drobná úprava prahů a bočních nasávacích otvorů. Více změn se ale odehrálo na zádi vozu. Za víkem motoru se objevily dva prodloužené spoilery, mezi kterými je umístěno brzdové světlo. Přepracován byl i zadní difuzor a nárazník. Zatímco difuzor se zvětšil, plasty nárazníku byly vyměněny za "děrované" panely.
Celý vůz pak dostal fólii v odstínu "saténové šedé", ze které decentně vystupují černé karbonové prvky. Celý vůz sedí na 20 palcových kolech.
Pokud se ale nechcete odlišit jen tvary vozu, ale i jeho výkony, budete si muset chvíli počkat. Podle zpráv z Motor1 a několika záběrů z testování vozu se totiž zdá, že Ferrari v současnosti vyvíjí hybridní verzi modelu 488. Ta by mohla přijít během roku 2018 a nesla by označení GTO. Její váha by měla klesnout o cca 75 kilogramů a 3,9 litrový motor biturbo V8 by měl produkovat výkon až 522 kW ( 709 koní).
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.