Představte si, že sedíte za volantem svého vozu na každodenní cestě do práce a najednou ve zpětném zrcátku spatříte rozblikaný SRT Demon. Má snad smysl ujíždět?
Upravené policejní vozy, to je jedna z mála věcí, které můžeme spojeným státům závidět. To, že se silných aut nebojí, a umí je i náležitě sympaticky upravit jsme mohli vidět již dávno na typických „mustanzích“ a chargerech. Představa, že by došlo i na nového Demona, je více než lákavá.
Nicméně je to pořád jenom představa. Fotografie, které vidíte, byly upraveny člověkem jménem Aksyonov Nikita (další fotografie můžete vidět zde). Každopádně musíme uznat, že tohle provedení, se všemi těmi přídavnými světly a ochranným rámem Demonu více než sluší. Škoda, že se ho v policejní verzi zřejmě nedočkáme.
Dodge by měl nový Challenger SRT Demon začít vyrábět již letos v létě, a jednat by se mělo konkrétně o 3300 kusů, z čehož 10% výroby je vyhrazeno pro Kadanu a zbytek do Spojených států. Ceny budou začínat na necelých 2.500.000 korun.
Znovu si připomeňme, že to nejpůsobivější z toho vozu ale není vidět. Pod kapotou se totiž skrývá přeplňovaný osmiválec o obsahu 6,2 litru, který automobilu poskytuje celých 840 k (o 133 k více než Challenger SRT Hellcat). Díky tomu umí tenhle Demon zrychlit z 0-100 za ohromujících 2,3 vteřiny. Nádhera
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?