Kabriolet udělaný z SUV nebo sedanu už dnes není ničím neobvyklým, první případ dokonce nabízejí i samotné automobilky. Pickup, k tomu ještě americky pořádně velký, s odnímatelnou plátěnou střechou už tak běžný není.
Ford F-150 je jedním z nejpopulárnějších automobilů severoamerického trhu. Nabízen v bezpočtu variant, lišící se motorem, výbavou, velikostí i využitelností. Žádný z nich ale nemá odnímatelnou plátěnou střechu. Podle takové společnosti Newport Convertible Engineering (NCE) je to ale vážně škoda, proto její technici přišli s F-150, která skutečně má skládací plátěnou střechu. Při výběru verze přitom netroškařili, zvolili totiž provedení Platinum s dvojitou kabinou.
Rodinný kabriolet s velkou ložnou plochou, to tady snad ještě nebylo. Konverze je na první pohled jednoduchá, stačí uříznout pevnou střechu, kvůli tuhosti mezi přední a zadní sedadla nainstalovat masivní oblouk a přidat natahovací plátno.
To na první pohled, minimálně ve stažené formě, nevypadá příliš pohledně. Na druhou stranu je auto pořád extrémně zajímavé.
Úpravce zatím příliš informací o voze nezveřejnil a po dohodě s Fordem se tak stane až 10. února. S předstihem ale stačil uvést, že podal modrému oficiální žádost o dodání pěti až deseti tisíc F-150, které chce upravit na kabriolet. Prý je po takovém voze mezi zákazníky docela zájem, což se vzhledem k bizarnosti celého projektu dá pochopit. Cena nicméně rozhodně nebude nejnižší.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.