Bugatti Chiron je pro většinu světové populace nedostupným automobilem, třebaže pro mnohé se jedná o pověstné „auto snů“. Možná již brzy si ale budete moci koupit hodně stylovou náhradu, která vypadá skoro stejně, ale bude stát jen zlomek hodnoty francouzského hypersportu.
Honda S660 je typickým produktem segmentu kei cars. Je malá, zábavná, pohledná a má turbem dopovaný tříválec o objemu 0.66 litru s výkonem 47 kW (64 k) uložený uprostřed. Pro nejednoho Evropana je tohle sen o dostupném a zábavném autě, pro Japonce však jen další zástupce nejrozšířenější části trhu. Proto se snaží úpravci autíčka třídy kei všemožně vylepšit a odlišit od konkurence, zkrátka aby jejich zákazníci svůj stroj neviděli všude.
Nejšílenější úpravu poslední doby má na svědomí Mugen, zabývající se výhradně vozy značky Honda. Proto není náhoda, že výše mluvíme právě o S660. Ona se totiž stala základem pro stroj se jménem Garu, který z původního roadsteru využívá tak maximálně světlomety. Zbytek karosérie je zcela nový, široký a minimálně přední částí výrazně připomínající Bugatti Chiron. Můžou za to nejen tvar masky chladiče, ale i dlouhá a úzká přední světla.
Celý bodykit ale není jen o nich, nárazník kupříkladu dostal výrazné nasávací otvory, blatníky jsou výrazně rozšířené a dělají místo pro průměrově enormní litá kola, vzadu je trojúhelníková koncovka výfuku a plátěnou střechu nahradila její pevná sestřička, navíc s aerodynamickými křidélky. Uprostřed uložená pohonná jednotka pravděpodobně zůstala beze změn, svému domnělému vzoru tak rychlostně neujede. Zábavný bude ale tento Mugen možná o trochu více, potenciální zájemce ale úpravce zklamal. Garu je jen koncept. Zatím.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?