Bugatti Chiron je pro většinu světové populace nedostupným automobilem, třebaže pro mnohé se jedná o pověstné „auto snů“. Možná již brzy si ale budete moci koupit hodně stylovou náhradu, která vypadá skoro stejně, ale bude stát jen zlomek hodnoty francouzského hypersportu.
Honda S660 je typickým produktem segmentu kei cars. Je malá, zábavná, pohledná a má turbem dopovaný tříválec o objemu 0.66 litru s výkonem 47 kW (64 k) uložený uprostřed. Pro nejednoho Evropana je tohle sen o dostupném a zábavném autě, pro Japonce však jen další zástupce nejrozšířenější části trhu. Proto se snaží úpravci autíčka třídy kei všemožně vylepšit a odlišit od konkurence, zkrátka aby jejich zákazníci svůj stroj neviděli všude.
Nejšílenější úpravu poslední doby má na svědomí Mugen, zabývající se výhradně vozy značky Honda. Proto není náhoda, že výše mluvíme právě o S660. Ona se totiž stala základem pro stroj se jménem Garu, který z původního roadsteru využívá tak maximálně světlomety. Zbytek karosérie je zcela nový, široký a minimálně přední částí výrazně připomínající Bugatti Chiron. Můžou za to nejen tvar masky chladiče, ale i dlouhá a úzká přední světla.
Celý bodykit ale není jen o nich, nárazník kupříkladu dostal výrazné nasávací otvory, blatníky jsou výrazně rozšířené a dělají místo pro průměrově enormní litá kola, vzadu je trojúhelníková koncovka výfuku a plátěnou střechu nahradila její pevná sestřička, navíc s aerodynamickými křidélky. Uprostřed uložená pohonná jednotka pravděpodobně zůstala beze změn, svému domnělému vzoru tak rychlostně neujede. Zábavný bude ale tento Mugen možná o trochu více, potenciální zájemce ale úpravce zklamal. Garu je jen koncept. Zatím.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?