Honda S660 je typickým produktem segmentu kei cars. Je malá, zábavná, pohledná a má turbem dopovaný tříválec o objemu 0.66 litru s výkonem 47 kW (64 k) uložený uprostřed. Pro nejednoho Evropana je tohle sen o dostupném a zábavném autě, pro Japonce však jen další zástupce nejrozšířenější části trhu. Proto se snaží úpravci autíčka třídy kei všemožně vylepšit a odlišit od konkurence, zkrátka aby jejich zákazníci svůj stroj neviděli všude.
Nejšílenější úpravu poslední doby má na svědomí Mugen, zabývající se výhradně vozy značky Honda. Proto není náhoda, že výše mluvíme právě o S660. Ona se totiž stala základem pro stroj se jménem Garu, který z původního roadsteru využívá tak maximálně světlomety. Zbytek karosérie je zcela nový, široký a minimálně přední částí výrazně připomínající Bugatti Chiron. Můžou za to nejen tvar masky chladiče, ale i dlouhá a úzká přední světla.
Celý bodykit ale není jen o nich, nárazník kupříkladu dostal výrazné nasávací otvory, blatníky jsou výrazně rozšířené a dělají místo pro průměrově enormní litá kola, vzadu je trojúhelníková koncovka výfuku a plátěnou střechu nahradila její pevná sestřička, navíc s aerodynamickými křidélky. Uprostřed uložená pohonná jednotka pravděpodobně zůstala beze změn, svému domnělému vzoru tak rychlostně neujede. Zábavný bude ale tento Mugen možná o trochu více, potenciální zájemce ale úpravce zklamal. Garu je jen koncept. Zatím.