Bugatti Chiron je pro většinu světové populace nedostupným automobilem, třebaže pro mnohé se jedná o pověstné „auto snů“. Možná již brzy si ale budete moci koupit hodně stylovou náhradu, která vypadá skoro stejně, ale bude stát jen zlomek hodnoty francouzského hypersportu.
Honda S660 je typickým produktem segmentu kei cars. Je malá, zábavná, pohledná a má turbem dopovaný tříválec o objemu 0.66 litru s výkonem 47 kW (64 k) uložený uprostřed. Pro nejednoho Evropana je tohle sen o dostupném a zábavném autě, pro Japonce však jen další zástupce nejrozšířenější části trhu. Proto se snaží úpravci autíčka třídy kei všemožně vylepšit a odlišit od konkurence, zkrátka aby jejich zákazníci svůj stroj neviděli všude.
Nejšílenější úpravu poslední doby má na svědomí Mugen, zabývající se výhradně vozy značky Honda. Proto není náhoda, že výše mluvíme právě o S660. Ona se totiž stala základem pro stroj se jménem Garu, který z původního roadsteru využívá tak maximálně světlomety. Zbytek karosérie je zcela nový, široký a minimálně přední částí výrazně připomínající Bugatti Chiron. Můžou za to nejen tvar masky chladiče, ale i dlouhá a úzká přední světla.
Celý bodykit ale není jen o nich, nárazník kupříkladu dostal výrazné nasávací otvory, blatníky jsou výrazně rozšířené a dělají místo pro průměrově enormní litá kola, vzadu je trojúhelníková koncovka výfuku a plátěnou střechu nahradila její pevná sestřička, navíc s aerodynamickými křidélky. Uprostřed uložená pohonná jednotka pravděpodobně zůstala beze změn, svému domnělému vzoru tak rychlostně neujede. Zábavný bude ale tento Mugen možná o trochu více, potenciální zájemce ale úpravce zklamal. Garu je jen koncept. Zatím.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.