Ostré Porsche Cayman GT4 rozhodně nepatří mezi vozy, kterým by bylo zapotřebí nutně vylepšit aerodynamické vlastnosti. Americká společnost Vorsteiner má ale jiný názor a představuje pro tento vůz balíček úprav s názvem V-CS Aero 981.
Pokud se na vůz se zmíněným balíčkem zadíváte, zjistíte, že ve Vorsteineru v podstatě okopírovali okruhový speciál Cayman GT4 Clubsport, a to včetně barevného provedení vozu. Na rozdíl od GT4 Clubsport může ale vůz z dílen Vorteineru i do reálného provozu.
Balíček úprav zahrnuje nový přední spoiler, upravené boční prahy, nastavitelné zadní křídlo a výrazný zadní difuzor.
Pod kapotou vozu zůstalo stále vše při starém. Nalezneme zde 3,8 litrový boxer s výkonem 385 koní, spolupracující se šestistupňovou manuální převodovkou.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.