Ostré Porsche Cayman GT4 rozhodně nepatří mezi vozy, kterým by bylo zapotřebí nutně vylepšit aerodynamické vlastnosti. Americká společnost Vorsteiner má ale jiný názor a představuje pro tento vůz balíček úprav s názvem V-CS Aero 981.
Pokud se na vůz se zmíněným balíčkem zadíváte, zjistíte, že ve Vorsteineru v podstatě okopírovali okruhový speciál Cayman GT4 Clubsport, a to včetně barevného provedení vozu. Na rozdíl od GT4 Clubsport může ale vůz z dílen Vorteineru i do reálného provozu.
Balíček úprav zahrnuje nový přední spoiler, upravené boční prahy, nastavitelné zadní křídlo a výrazný zadní difuzor.
Pod kapotou vozu zůstalo stále vše při starém. Nalezneme zde 3,8 litrový boxer s výkonem 385 koní, spolupracující se šestistupňovou manuální převodovkou.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?