Novitec dokonale vyladil Aventador SV, s novým výfukem umí šlehat plameny

ar6, 21. května 2016, 03:15 Google+

Lamborghini Aventador SV je už ve své „běžné“ podobě výjimečně rychlým strojem, kterého rozhází leda některý z moderních hyper- nebo megasportů. Pokud ale budete chtít z atmosférického dvanáctiválce vymáčknout ještě o něco víc, pak můžete využít třeba služby společnosti Novitec Torado.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Lamborghini Aventador SV od Novitec Torado je vyladěné ke zdánlivé dokonalosti.

Lamborghini Aventador SV od Novitec Torado je vyladěné ke zdánlivé dokonalosti. | foto: Novitec Torado

Sdílejte článek

Dceřiná značka Novitecu se jménem Torado se zaměřuje výhradně na vozy s italským býkem ve znaku a jeho Aventador SV je něco jako prozatímní svatý grál. Sériových 750 koní a 690 Nm totiž nový výfukový systém, se zajímavě tvarovanými koncovkami, posunul na 786 koní a 738 Nm. Výfuk může být vyroben z nerezové oceli nebo materiálu zvaného Inconel, který se používá ve formuli 1.

V prvním případě ušetříte 20 kilogramů z celkové hmotnosti, v tom druhém ještě o kilo víc. I to se projeví v dynamických vlastnostech Aventadoru SV, Novitec nicméně nezveřejnil jak. Soustava je navíc dodávána s aktivní klapkou, upravující zvuk motoru. K dispozici je i její dálkové ovládání. Pokud si zájemce netroufne hned na to nejlepší, může zkusit „umírněnější“ variantu ze stejných materiálů, šetřící dle provedení třináct až patnáct kilogramů.

Kromě techniky se Novitec zaměřil i na aerodynamiku a vizuální změny. Máme tady tak kovaná kola Vossen o velikosti 20 palců vpředu a 21 palců vzadu s centrální maticí, která lze mít v 72 různých odstínech. Ve spolupráci s upraveným podvozkem pak kola snížila světlou výšku vozu o dalších 35 milimetrů, SV tak sedí prakticky na zemi. Naštěstí je tu přední hydraulický systém, umožňující přejíždět i náročnější překážky.

Bodykit karosérie je nejen poměrně decentní, ale také velice funkční. Dostupné jsou nové nástavce prahů, velké zadní křídlo, jiná zrcátka, výraznější nasávací otvory, nový kryt motoru nebo upravená přední kapota. Vše je samozřejmě vytvořeno z uhlíkových vláken. A to nejlepší na konec? Jednotlivé prvky si můžete kupovat zvlášť! Jen jejich cena asi nebude nejnižší.

Vytisknout

Diskuze: Novitec dokonale vyladil Aventador SV, s novým výfukem umí šlehat plameny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat ?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

reklama

Doporučujeme

Nová Honda S2000 údajně půjde ve stopách své předchůdkyně

Honda chce oživit kultovní sporťák S2000. Víme podrobnosti!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud