Zítra je tady nový ročník autosalonu v Ženevě a společně s tím přichází i několik nových projektů od firmy MTM.
Ta představila nové Audi RS3 Sportback s vyšším výkonem a opti paketem karoserie. Pod její kapotou navíc pracuje přeplňovaný 2,5-litrový pětiválec s výkonem 502 koní a 650 Nm točivého momentu.
Takto upravené Audi RS3 Sportback si vystačí s časem 3,6 sekundy ke zrychlení z nuly na stovku. 13,1 sekundy mu potrvá sprint z 0-200 km/h a maximálka činí 300 km/h. Vůz nabídne i výfukové potrubí z nerezové oceli se čtyřmi chromovanými koncovkami, větší brzdy a karbonové díly karoserie.
V základu tahle RS3 vyjede na 19palcových kolech Nardo Edition MTM s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport. V kabině najdeme sedadla z modelu RS6 s voštinovým vzorem a nový kožený potah loketní opěrky a palubní desky.
MTM Audi RS3 vyjde na 94 396 eur a naživo jej budete moci vidět právě na stánku autosalonu v Ženevě.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?