Zítra je tady nový ročník autosalonu v Ženevě a společně s tím přichází i několik nových projektů od firmy MTM.
Ta představila nové Audi RS3 Sportback s vyšším výkonem a opti paketem karoserie. Pod její kapotou navíc pracuje přeplňovaný 2,5-litrový pětiválec s výkonem 502 koní a 650 Nm točivého momentu.
Takto upravené Audi RS3 Sportback si vystačí s časem 3,6 sekundy ke zrychlení z nuly na stovku. 13,1 sekundy mu potrvá sprint z 0-200 km/h a maximálka činí 300 km/h. Vůz nabídne i výfukové potrubí z nerezové oceli se čtyřmi chromovanými koncovkami, větší brzdy a karbonové díly karoserie.
V základu tahle RS3 vyjede na 19palcových kolech Nardo Edition MTM s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport. V kabině najdeme sedadla z modelu RS6 s voštinovým vzorem a nový kožený potah loketní opěrky a palubní desky.
MTM Audi RS3 vyjde na 94 396 eur a naživo jej budete moci vidět právě na stánku autosalonu v Ženevě.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?